Gå til innhold

Sikrere stellebord (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er student og har et fag som heter bedriftsetablering.

Der har gruppen hans kommet fram med en idè om å lage et stellebord der kantene på stellebordet veldig enkelt kan gjøres så høye at ungen ikke har sjangs til å rulle ut. Det skal være slik at når man bruker bordet er det som en vanlig stellepute, men med en enkel

en-håndsbevegelse skal man kunne få kanter rundt stellebordet på 25-30cm. Dette burde være nok til at en unge (som selfølgelig ikke kan krabbe) holdes på plass, hvis man av en eller annen grunn MÅ gjøre noe som er så langt unna at man ikke kan holde en hånd på ungen. Man skal selfølgelig ikke gå fra ungen på stellebordet, men er dette noe som noen av dere kunne tenkt dere?

Vi vil bare lodde stemningen blant nybakte og snart nybakte foreldre!

Det ville iallefall kunne hindre noen av de stygge fallene som hvert år skjer. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres spennende ut, men jeg ville ikke sett poenget for vår egen del i et sant produkt. Vi har kun stellematte oppå vaskemaskinen, og om vi må hente noe annet sted eller ut av rommet tar vi bare og legger matten ned på gulvet mens han ligger på.

Skrevet

Flere ganger jeg kunne tenkt meg høyere kanter på stellebordet. Ikke bare bare og løfte henne ned på gulvet hver gang man skal noe.

Skrevet

JA. høye kanter hadde hvert supert

Skrevet

Absolutt. Har savnet det selv mange ganger. Jeg hadde definitivt kjøpt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...