togutter-08og10 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Etter at lillegutt kom for 2 md siden har jeg ikke trengt å barbere meg.. Tok en stund før jeg oppdaget at håret under armene ikke vokste og dro høvelen over som jeg pleide. Nå har jeg ikke barbert meg på leggene på ukevis og det samme under armene. Noen andre som har opplevd dette? Bare glad til jeg da..
solei Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 He he..slik hadde eg det og de tre første mnd.Men nå 5.5 mnd etter auler det igjen.Nå er det derimot hodet som mister hår.Men det var praktisk i sommer å slippe å shave!!
Gjest Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 så heldig du er :-) ikke skjedd med meg... :/
Gjest Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg har det likt med deg nå som jeg er gravid! Sånn var det sist også, det virker som at kroppen har fått nok annet å tenke på så den "glemmer" å gro hår. Hadde det enda vært en permanent tilstand. Mitt begynte å vokse igjen noen mnd etter fødselen, når jeg sluttet å amme. Så nyt det mens du kan!
Gjest Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Var slik her også, kroppshåret og hodehåret stoppa å voksne nesten helt under og første månedene etter alle svangerskapa. Nå har jeg sparsommelig vekst fra før også, så her holder det å shave en gang i uka :-)
togutter-08og10 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2008 Ja jeg får vel bare nyte det så lenge det varer. Men jeg hadde ikke hørt om det før. Ingen av mine venninner med barn som har nevnt noe om det..
Gjest Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Tror ikke jeg har nevnt til noen at jeg ikke må shave så ofte lenger ... det er ikke hver dag det kommer opp som en naturlig del av samtalen liksom ;-)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 heldige du!!! fikk mer og mørkere(?!?!?! hår på leggene under og etter graviditeten..og ser ikke ut som det vil "trekke seg tibake heller" HATER det!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå