Gå til innhold

Når har dere begynt å kjenne symptomer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har begynt tidlig ?

Er på rugedag 4, alt for tidlig å kjenne symptomer, men merker at det "jobber" nederst i magen..

Kan jo være crinone, gir jo ganske mange like symptomer som ved graviditet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg Silje:) Jeg er ny her inne, men har lest innlegget ditt, og jeg selv er på rugedag 2 og mitt første forsøk..Kan også kjene at det jobber nede i magen:) Trur det er veldig individuelt hvem som kjenner noe, og hvor tidlig. Det eneste å gjøre, er å krysse fingre og tær på det lykkes for deg? Har du hatt mange forsøk el?

Skrevet

Hei hei :o)

Hadde mitt 1 ivf forsøk som endte negativt i juni..

Dette er fryseforsøk:)

Sist verkte eg veldig og va oppblåst etter uttaket, men det slipper eg heldigvis no :o)

Har en litt bedre magefølelse denne gangen, men får bare vente i spenning, og se hva resultatet blir ....

Er dette ditt første forsøk ?

Skrevet

Heisann Silje!

Er på min rugedag 2. Har litt vondt (småkramper) nederst i magen, hatt det siden innsett. Satser på at det går over snart, men kanskje er det noe man må kjenne på i to uker? Ikke vet jeg, min første gang som ruger! Masse lykke til begge to:0)

Skrevet

Hei SIlje

Jeg er på rugedag 4 i dag og kjenner ikke så veldig mye. Kjente kun stikking de to første dagene når jeg gikk tur, men nå er det ingenting. Kanskje noen super svake menssmerter inni mellom, men det kan like gjerne være innbilning.

Min akupunktør mente at man mest sansynlig ikke kjenner noen ting, men man går jo liksom rundt og kjenner og kjenner - analyserer og analyserer..... I underkant av to uker vet vi ihvertfall svaret :-)

Lykke til og fortsatt god søndag.

Skrevet

Etter alle mine innsettinger, har jeg følt meg like gravid under alle forsøkene... menssmerter stikkinger, vondt i pupper osv.....men desverre, ingen graviditet. Når en er 5-6 uker, pleier de fleste å kjenne symtomer, det er da mor og barn "deler" kretsløp eller hva jeg skal kalle det og foster får navlesnor.

Bivirkningene av crinone og progesteronpiller, er desverre alle gravidsymptomer.

Men det viktigste er jo at en føler at en er gravid og faktisk tror det! I prinsippet er man jo det etter egget er satt inn. Og positive tankr hjelper oss videre!

All lykke til dere!!!!!!!!!!!!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...