LilleTrille med en tulle Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Tenkte jeg skulle bidra litt til navnletingen her. Personlig syntes jeg irene har utrolig mange fine navn, alle fungere ikke like bra på norsk da, men nydelig er de<3 Så er er en liten liste: Jenter ALANNAH BEDELIA BREE BRIANNA CAITLÍN CIARA DÁIRÍNE ENYA FINOLA KIERA LÍLE MAEVE MÁIRÍN MOIRA NOLA RÍONA RÓISÍN SHAVONNE SINÉAD SIOBHAN Gutter AIDAN AINDRÉAS ALAOIS ALBY BEARACH BRODY CAOLÁN CIANÁN CONLEY . CONNOR DESMOND DEVIN DONOVAN DOUGAL ÉAMONN EDAN FELIM KEAN KEELAN KEENAN KIERAN TOMÁS
Gjest Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Ròisìn er nydelig, det heter gudedatteren min :-) Broren heter Connor :-)
Gjest Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Jeg synes Enya er fint. Connor og Kieran er også fint, men kanksje litt uvant i Norge. Aindreas er vel kanskje det som vil skape mest problemer i Norge fordi det er så likt Andreas...
Dronning Sånnja Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Jeg likte to jentenavn her; Nola og Enya. Artig med forslag fra andre land. Jeg hadde en liste med svenske navn for en tid siden. Kanskje noen kan bidra med navn fra noen ytterligere land? Kom igjen....
Slinky Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 EA er keltisk så det kan vel og inn på lista...
jente og gutt Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Mange fine navn der. Vi har irske navn på barna våre.Mannen min er irsk. Mange vi likt, men som ikke fungerer her og det er synd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå