Sunniva78 har to små Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Mini bæsja da vi var på tur i dag, og jeg hadde selvsagt ikke med bleier eller noe. Vi var ikke så langt hjemmefra, så da gikk vi hjemover. 5 min før vi er hjemme sovner han, selvfølgelig! Endte med at jeg tok ham opp, og han våknet på stellebordet. Lå ligger han våken og har det storveis i vogna... Ikke antydning til at han er trøtt heller. Så da er spm... Hadde dere latt babyen deres bare sove? Han sover 30-60 min...
Made in Oman Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hadde latt han sove. Med mindre han har veldig sart hud.
Knøttefrøken Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 tror jeg hadde skifta, evnt gitt litt melk og lagt h*n i vogna igjen for å sove...
Sunniva78 har to små Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 Ømfintlig hud har han ikke. Har knapt vært rød på stumpen siden han var nyfødt og hadde 14 bæsjebleier i døgnet;-) Er snart 7 mnd nå. Han sovna faktisk igjen, det hadde jeg ikke trodd.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Hadde ikke vekket han for å skifte, og mitt barn tror jeg ikke hadde sovet så lenge likevel.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Nei, jeg hadde ikke vekket snuppa for å skifte bleie. Renger med hun våkner om det er ubehagelig å sove med bæsjen.. Synes det er så kjedelig å vekke henne. Så lenge hun sover tror jeg hun synes hun har det greit. Tar ellers bæsjen med en gang ellers...
Gjest Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Så lenge babyen ikke er sår, hadde jeg latt den sove.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Jeg tenker som så at hun våkner hvis det er ubehagelig. Ikke har hun problemer med sår stump heller. Og siden det er så vanskelig og få henne til og sovne på dagtid, så hadde jeg bare latt henne være.
Sunniva78 har to små Skrevet 5. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2008 Så greit å høre andres synspunkter på slike ting. Neste gang tror jeg at jeg bare lar ham sove, for han er som sagt nesten aldri rød/sår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå