Gå til innhold

Hva hadde dere gjort...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini bæsja da vi var på tur i dag, og jeg hadde selvsagt ikke med bleier eller noe. Vi var ikke så langt hjemmefra, så da gikk vi hjemover. 5 min før vi er hjemme sovner han, selvfølgelig!

Endte med at jeg tok ham opp, og han våknet på stellebordet. Lå ligger han våken og har det storveis i vogna... Ikke antydning til at han er trøtt heller.

Så da er spm... Hadde dere latt babyen deres bare sove?

Han sover 30-60 min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde latt han sove. Med mindre han har veldig sart hud.

Skrevet

tror jeg hadde skifta, evnt gitt litt melk og lagt h*n i vogna igjen for å sove...

Skrevet

Ømfintlig hud har han ikke.

Har knapt vært rød på stumpen siden han var nyfødt og hadde 14 bæsjebleier i døgnet;-) Er snart 7 mnd nå.

Han sovna faktisk igjen, det hadde jeg ikke trodd.

Skrevet

Hadde ikke vekket han for å skifte, og mitt barn tror jeg ikke hadde sovet så lenge likevel.

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke vekket snuppa for å skifte bleie. Renger med hun våkner om det er ubehagelig å sove med bæsjen.. Synes det er så kjedelig å vekke henne. Så lenge hun sover tror jeg hun synes hun har det greit.

Tar ellers bæsjen med en gang ellers...

Skrevet

Jeg tenker som så at hun våkner hvis det er ubehagelig. Ikke har hun problemer med sår stump heller. Og siden det er så vanskelig og få henne til og sovne på dagtid, så hadde jeg bare latt henne være.

Skrevet

Så greit å høre andres synspunkter på slike ting.

Neste gang tror jeg at jeg bare lar ham sove, for han er som sagt nesten aldri rød/sår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...