Trulte76 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Har vært en del diskusjoner om man vil ta vekk et sykt barn eller ikke. Jeg selv har ikke visst hva jeg ville ha gjort før jeg evt hadde vært oppi det. Var vel BIM det var litt sånne diskusjoner. Satt her å så på min nyfødte sønn. Og tenkte over hvor utrolig glad jeg er i han, og jeg er jo veldig glad for jeg fikk en velskapt og frisk sønn Så kom tankene. Tenk om jeg hadde oppdaget på UL han ikke hadde vært helt frisk. Hadde downs eller andre feil som han kunne leve med. og jeg da hadde valgt å ta han vekk. Jeg grøsset ved tanken rett og slett. Jeg vet nå at jeg hadde aldri valgt å ta vekk et sykt barn som som hadde overlevd (noe annet med et barn som man vet ikke overlever utenfor mors liv da) Så på min herlige sønn og tenkte jeg hadde vært like glad i han om han ikke var helt 100% frisk. Bare noen tanker jeg fikk da jeg satt å så på han
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg er enig med deg der, hadde aldri klart og valgt bort ett barn med downs eller andre skavanker, som barnet hadde kunnet leve med. Men hvis jeg hadde fått beskjed om at jeg kom til og få ett hjerneskadet barn, som ikke hadde hatt noen glede av livet, så tror jeg kanskje at jeg hadde valgt det bort, men er ikke helt sikker på det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå