Gå til innhold

I natt kom magen


Engodmagefølelse

Anbefalte innlegg

Lå hjemme og vrei meg i hele går med "voksesmerter" og når jeg våkna i dag var det plutselig ikke tvil lenger. Magen har fått en tydelig kul. Fått masse kommentarer i dag om hvor mye den har vokst siden onsdag. (Var ikke ute blant folk i går fordi det gjorde så vondt). Kan selvfølgelig bare være luft, men kjennes virkelig ikke sånn ut. Har hørt folk si at magen kom over natta men har aldri tenkt at det kunne være bokstavelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Min kom også kjempebrått, ikke over natta men i løpet av dagen denne tirsdagen. Når jeg kledde på meg på morgenen passa toppen helt fint, den var passe løs og ledig, mens på kvelden stramma det skikkelig og var glipper mellom knappene. Det så ut som jeg hadde kledt litt optimistisk på meg "jeg er fortsatt strl. M" :o) Samboeren bare måpa da jeg sa jeg trodde det hadde skjedd noe med magen. Han mente jeg plutselig så skikkelig gravid ut. Dette er 3 dager siden, og den er fortsatt sånn, både morgen og kveld, så jeg har slått fra meg at det er forbigående luft. Hurra, jeg ser gravid ut!

 

Hvor i Oslo sentrum kan man forresten kjøpe rimelige og gode gravide-klær? Nå er alle buksene mine vonde, men jeg overlever ved hjelp av buksestrikk i knapphullet ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Min kom også kjempebrått, ikke over natta men i løpet av dagen denne tirsdagen. Når jeg kledde på meg på morgenen passa toppen helt fint, den var passe løs og ledig, mens på kvelden stramma det skikkelig og var glipper mellom knappene. Det så ut som jeg hadde kledt litt optimistisk på meg "jeg er fortsatt strl. M" :o) Samboeren bare måpa da jeg sa jeg trodde det hadde skjedd noe med magen. Han mente jeg plutselig så skikkelig gravid ut. Dette er 3 dager siden, og den er fortsatt sånn, både morgen og kveld, så jeg har slått fra meg at det er forbigående luft. Hurra, jeg ser gravid ut!

 

Hvor i Oslo sentrum kan man forresten kjøpe rimelige og gode gravide-klær? Nå er alle buksene mine vonde, men jeg overlever ved hjelp av buksestrikk i knapphullet ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) Sånt skjer!!

Merkelig at den plutselig bare popper ut på den måten da(!!!)

Kjenner den følelsen av å ha kledd litt optimistisk på seg, ja. Men man rekker jo ikke akkurat å shoppe når det er natt eller i løpet av et par timer en dag.

 

Uansett!! Deilig å se gravid ut!!!

 

Men mammabukser, ja.. Jeg har bare kjøpt en som ikke er joggebukse og det var på hennes og mauritz på oslo city. (De har mammaavdeling der og på stortorget ihvertfall) Ikke superfornøyd med den. Kort i beina og magestrikken er litt rar, men GODT Å FÅ PUSTE!!!! Ellers er det jo noen spesialbutikker da. Svangerskapet, Den kule mage osv.. Har også bestilt noe fra Ellos. Virka bra men har ikke fått det ennå så vet ikke helt foreløpig.

 

Har dessverre ingen veldig gode tips. Strever selv ennå!! Men vi får dele erfaringer når vi får:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, det er superdeilig med litt mage. Jeg har også fått sett lille mini på ul, og han så flott ut der han lå og sprella. Veldig rar følelse å se all den aktiviteten inni meg uten å kjenne noe :o) Men en kjempelettelse å se at det faktisk var noe inni der.

 

Men anyway, jeg har fått tips om at polarn o. pyret kan ha noen jeans med lavt kutt og strikk i livet som visstnok sitter bra og ser bra ut. Jeg syns det høres litt merkelig ut, men gensern skjuler vel uansett strikken... Skal se om jeg kan finne disse. Og så går det kanskje med skjørt i ekstra store størrelser som kan lures under magen? Og nesten alle topper og gensere for tiden er jo som skapt for gravide mager ;o) Det blir shopping i dag!

 

HM buksa di så jeg jo på tirsdagen på Egon, så jeg skal ta en titt på HM også i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååå så koselig!!! Jeg vil også få magen!!!! hvor angt er dere som den bare popper på!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk å "plutselig" stor mage::)) Den har nok vokst titt å trutt hele tiden men har bare ikke merket det så godt anna enn på klærne da!! Sambo dro på jobb en mandags morgen for noen uker siden og da han kom hjem onsdags kvelden 2 dager seinere blei han kjempe overrasket for da sto jeg dær med den STORE magen, artig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja kjempekoselig. Jeg er bare drøyt 11 uker på vei og hadde ikke forventa at det skulle vises noe særlig på i alle fall 1 mnd til, men dette er visst veldig individuelt. Jeg aner ikke hva det egentlig er som har poppa ut, for lille mini er jo bare noen få cm, og holder seg vel stort sett gjemt inni bekkenet. Men noe annet må vel ha blitt flytta på for å få plass til livmora? Glatt muskaltur er slappere og blir kanskje litt større? En annen teori kan være at magemusklene bare gav opp på å holde ting inne og nå har sluppet alt ut :o) Men jeg tror ikke det er bare luft, for magen har vært sånn i flere dager nå, morgen som kveld. Den er fast, jeg har ikke gått opp i vekt, og jeg føler meg ikke spesielt oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumifrøken og Snuppa86, dere har ikke fått mail enda av hun som fikk adressene? Bare så nysjerrig :)

 

Angående mammaklær så har også www.laredoute.no masse fint! OK priser også der og Polarn og Pyret har jeg også lyst å handle litt på :o)

Det er favorittbutikken min til barn ihvertfall!!

Jeg har noen kule dongribukser fra HM fra forrige svangerskap som jeg forsatt liker ... så synes de er ganske god på jeans!

 

Gleder meg til neste treff! Da må dere andre også være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! i dag fikk jeg ikke på meg buksa... har jo merket at klærne begynner å sitte litt ekstra i det siste, men i dag var det ikke sjans å få den på i det hele tatt.. hehehe heldigvis har jeg en jobb der det går ann å gå i fritidsklær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått mail ennå, nei! Men det kommer vel sikkert snart:)

Polarn o pyret har jeg også hørt skal være ganske bra så det kan være verdt å sjekke ut. Til den som spurte om hvor langt på vei jeg er så er jeg omtrent akkurat 15 fullgåtte uker. Er nok veldig individuelt når det kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, mumifrøken!!

Så koselig at du fikk se liv og sprell på ultralyd. Var det en han siden du skriver det eller er det bare grammatisk? (Er vel kanskje litt tidlig å se!?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skrev dette etter det foreløpig nederste på tråden... Ble litt rart å begynne med og når den la seg rett etter den mld det var svar på... Ikke bare lett det her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg svært så aktiv på denne tråden...

Vil egentlig bare si at nå har jeg fått mail, men det har vel dere andre og:) (Tror jeg må legge meg snart asså.. Overtrøtt deluxe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt, jeg skrev forrige tråden - før denne ble oppdatert slik at jeg fikk øye på denne :)

 

Det samme skjedde med meg, magen har plutselig bare poppet ut, hadde en oppryddig i skapet på ting jeg ikke kan bruke lengre...og det er ganske så glissent i hyllene nå...må ut på shopping idag, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa86-medspire og mumifröken.

Så hyggelig å höra att magen endlig har "poppet ut". Må vaere godt å endelig se den etterlengtede gravidmagen.

Selv er magen men fortsatt bare skikkelig "uppsvälld" (hatt siden uke 9). Begynner rett under brystene å får meg å se ut som gravid i 6e måneden. Men den magen er jo bare myk og slapp :-/. Gleder meg til å få en liten fast bule nederst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter å ha lurt noen dager tok jeg en graviditets test i dag, og det var nesten som om magen spratt ut når jeg fikk det bekreftet :o) veldig rart altså.... nå må jeg nok ned i kjelleren og hente frem gravide-tøyet igjen :o) for buksene mine kan jeg bare glemme...

I går var jeg ikke sikker på at jeg var gravid og i dag er jeg over 13 uker på vei - GØY!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en deilig følelse, ja!!

Var til og med noen som reiste seg for meg på bussen i dag!! Hehe;) Den oppblåstheten kjenner jeg til asså. Er ikke helt det samme. Men du skal se at den faste, fine, gravide magen plutselig popper på deg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som lurer på hvor man kan kjøpe gravid-klær: I Markveien på Grünerløkka er det en butikk som heter "Den kule mage"...for gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...