Gå til innhold

Kanskje liten sjangs for erfaringer, men har noen her hatt både OTH bag OG Teutonia's Fashion bag??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har begge deler. MEN kun bagen som hører til OTH tvillingvogn, og den er smalere enn for singelvognen. Jeg tror Teutonia sin er større, men vet ikke sikkert..

Ok, BRA!

Syns du OTH'n var lite lun? Hører folk syns det er lite dybde i den... Klar over denne tvillingbaggen er endel mindre, i bredden vil jeg tro. Men hvor lenge har du brukt/ bruker du denne, sammenlignet med Fashion. Eller negative ting om dem;)?

Tvillingbagen er like lang, men mye smalere. Jeg hadde både tvilling og singelbagen. Syns også den er lite lun, litt pga at det er kort avstand fra enden av bagen til der kalesjen sluttet og fordi stormtrekket manglet den der klaffen som dekker over åpningen. Og det var kort avstand mellom madrassen og enden på bagen liksom, syns barnet lå veldig åpent. Jeg fikk høstbarn og vi brukte bagen i 6 mnd. har en stor gutt, så det gikk greit det altså, med bamseposen til odenwalder oppi.

07-bagene er litt dypere, har litt lunere kalesje og har den klaffen på trekket som går litt opp på kalesjen. Så den er bedre enn de tidligere modellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...