tulleruskentusk ;-) Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Skal på babysvømming og har fått vite at babyen skal ha på seg en tettvevd truse. Noen som vet hva dette er egentlig (hva er forskjellen fra vanlig)? Og hvor slike kjøpes? (bor i Bergen)
Knøttefrøken Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 det finnes brillebukser for babysvømming. ellers så pleier de å selge det der de holder kurs. Vi fikk badebukse på babysvømminga. Ellers går det an å kjøpe sånn de har på cubus og sånn. badebukse med sånn plast inni...
<3Elise070508, Adrian 290909<3 Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 du kan også kjøpe bade bleie, det brukte eg på vesla. var på baby svømming på vannkanten. bleiene selger de på de fleste dagligvare butikker med noelunne utvalg.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg bruker også badebleie... De er litt store, er fra 7 til 12 kg de minste, og jenta mi er rundt 5-6 kg ( en stund siden jeg veide henne sist..) Men de funker veldig bra allikevel de altså
tulleruskentusk ;-) Skrevet 5. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2008 Tusen takk for svar :-) Badebleie er nå kommet i hus. Noen andre tips å dele med en totalt uvitende babysvømmer mor så mottas de med stoooor takknemmelighet ;-)
Rorrimamma Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 jeg kjøpte "bassengbleie" på eurospar
Gjest Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Ha på ullbody. Da blir han ikke kald. På babysvømmingen jeg går på så anbefalte de det til de minste, for selv om vannet skal holde 32 grader så er det virkelig ikke alltid at det gjør det. Og så har vi sokker på, det er fordi når de er større så kan de skli på kanten når de løper og slå hodet sitt! Og når de er større så er de store nok til å nekte å ha på seg sokker, så derfor er det anbefalt å begynne med det med en gang - selv om han bare er 4 mnd!
Gjest Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Body i tillegg til bleie/badetruse el.l. seff Har kjøpt slike bleier, men har pr. i dag en liten badebukse jeg fant på salg ..Det viktigste er at de er stramme i lårene, slik at hvis han bæsjer så kommer ikke dette ut i vannet. Noen steder hører jeg det er krav om hva de skal ha på seg, sånn akkurat den og den svømmebuksa/bleia mens andre steder gjør du som du vil.... Lurt å sjekke opp dette sikkert..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå