lalla2008 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Min første gang her Føler at dette er stedet for meg. Jeg tror mitt første ivf forsøk har mislykket. Hadde innsett for 17 dager siden og det virker nå som jeg har fått mensen. Det betyr vel at det ikke har gått så bra? Er sikkelig lei meg ...... trodde det virkelig skulle gå. Har tidligere hatt flere aborter. Før dette forsøket prøvd å bli gravid 1 1/2 år. Ingen feil på prøver på meg eller han. Er det håp? Jeg har dessverre vært utsatt for mye stress akkurat i denne perioden, kan det ha noe med at det ikke festet seg? Dessuten hatt mye å gjøre på jobb. Jeg tenkte jeg skulle leve så normalt som mulig, men jeg burde kanskje sykemeldt meg? Har en på fryseren så vi får prøve igjen om tre mnd. Uff...har vært inne i tre dager nå. Vil helst bare sove, våkne om tre mnd. og da vite at det klaffer.
nina er gravid;) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 hei ..ja det er trist ,en vil jo så gjerne.men har du tatt en test,mange som har små blødninger gjennom svangerskapet.Du må ikke gi opp ,det er kansje neste gang det skal klaffe for deg.Jeg er i gang med mitt første forsøk ,og har prøvd i mange år før de fant noe galt med meg,så jeg kjenner det stresser meg litt om dagen.Går i porsgrunn og fikk beskjed om 30% sjans pr gang og 60% etter tre forsøk..så vi får bare stå på ..det er mang hygglige damer her inn og en kjekk måte å finne ut av ting en lurer på..trøste klem fra meg.
lalla2008 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Takk for svar Nei, jeg har ikke tatt en test. Har tenkt at det ikke var nødvendig fordi jeg har hatt menslignende blødninger. Jeg ringte sykehuset, men fikk bare beskjed om å vente og se. Kanskje bør jeg gjøre det, men føler meg ikke gravid. Ja, det føles godt å kunne snakke med andre som er i lik situasjon. Ja, så det tok mange går før de fant ut av det? Jeg tenker at det er noe galt med meg. Grunnen er at jeg har blitt gravid (bortsett fra det siste 1 1/2 året), men at det ikke overlever og nå har det ikke festet seg. Jeg fikk hentet ut 8 egg og 6 som klaffet. Så sykehuset var veldig positive, men det må de jo alltid være. Jeg tenker at det kan være noe med livmoren min, men vet ikke hva....Jeg har tidligere fjernet litt endometriose, men sykehuset mente ikke at det var tingen nå. Lykke til med ditt første forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå