Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Mitt andre forsøk gikk nå i dass. Hadde fått satt inn 2stk, men neida. Har 2 på frys.

Har veldig lyst å kjøre fryseforsøk først fremfor å gjøre et 3. forsøk. Og skulle det oxo gå i dass vil jeg ta det med ro (og spare opp penger) til et 3. forsøk. Noen som har noen tanker, forslag, erfaringer om dette?

Noen som vet kostnadene på fryseforsøk,og om det oxo blir dekket av NAV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du.

mitt første forsøk gikk i dass.

vi hadde heldigvis 4 på frys.

jeg lurte fælt på om jeg skulle gå igang med en runde fersk til, men utålmodig som jeg er tok jeg en sjangs på frys, jammen mye behageligere.

jeg starta med ett plaster jeg satte på rompa skiftet det annenhver dag. etter 16 dager på det var jeg til ultralyd (pris på plaster 500kr). ett par dager etter ultralyden begynte jeg på crinone, den 18 august satt de inn to perfekte fryseegg. heldigvis klorte de seg fast. så jeg har tro på fryseforsøk.

lykke til.

Skrevet

Tusen takk!

Det gir meg også håp!!

Lykke til med dine to!!

Skrevet

Det var trist. Det er en berg-og-dalbane det her.. Godt at du har to på frys i alle fall! Det er mye enklere å gå gjennom frysforsøk, og det er ikke få som blir gravide på den måten også.

NAV dekker medisinkostnader over egenandelen på 15000,- for inntil tre forsøk (dvs ordinære forsøk pluss tilhørende fryseforsøk) per barn.

Kostnader for behandlingen og hva NAV dekker av det avhenger jo av om du går offentlig eller privat, men det vet du sikkert allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...