Gå til innhold

Gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at det er mye jenter i år:) Fikk selv en superskjønn jente! Hva fikk du? Og hvor mye veide gullet og lengde? Snuppdusk var stor med 4350g og 51cm lang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk jente. Hun var 3495 g og 49 cm lang. Her i bygda blir det bare gutter utenom jenta vår...huff!

Den nærmest jevngamle jenta er snart ett år.

Skrevet

Lilletuppa var 3675 og 51 cm lang! Kom i rakettfart, hele fødselen tok under en time.. Bor også i bygd, og ble kjempeglad i går på foreldremøte i barnehagen da jeg så at det var ei til mamma som kom med stor mage, for da er dem ihvertfall to i samme årsklasse!! =) Heheh!

Skrevet

Her ble det en gutt. Kom 2.Juni. 3770g og 53cm. En flott gutt, som kom litt under 5 og en halv time etter at jeg vokna av at vannet gikk...

Vi bor også på bygda, og her har det kommet mange egentlig. Veldig moro og stas!!

• 1 måned senere...
Skrevet

her kom d 2 gutter. og de var 1960g og 46,5cm

Skrevet

Vi fikk jente. Hun var 2930gr og 45 cm, og selfølgelig verdens skjønneste:)

Skrevet

Her kom det en nydelig gutt 17.juni som var 50 cm lang og 3.510 gram =) Cirka halvt om halvt med jenter og gutter i gjengen som bruker å møtes fra barnimagen.com

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi fikk en nydelig liten stor gutt 23 juni. Han veide 4715 og var 53 cm lang.

Skrevet

Fikk en gutt på 3870 gram og 50 cm,14 juni :)

• 1 måned senere...
Skrevet

fikk en nydelig gutt 12 juni

han var 4145 g og 52 cm . en kjapp og fin fødsel som tok 3 timer og 12 min fra jeg våknet til han var ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...