Gå til innhold

Noen litt oppegående forbrukere her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor bleier faktisk blir billigst...

Er det forskjell på Libero og Pampers...og hvor er det lurt å kjøpe de enkelte??

HVis noen har gjort researchen før meg, så kan jo jeg (og ev. andre DIB'ere) slippe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel ikke gjort ordentlig research, men jeg kjøper stort sett på Kiwi pga bleieavtalen med Libero (får hver 4. gratis). Rimi har også fått tilsvarende med Pampers.

Spar f.eks. er ikke billig. Libero nr. 2 koster 45-50 kr der (husker ikke akkuratt), mens den samme koster 24kr på Kiwi og Rema bl.a.

Jeg brukte alltid Libero til eldstemann, var mest fornøyd med den, men nå tror jeg at jeg skal prøve Pampers til lillesøster, da det har lekket bæsj/tiss av hennes Libero (har prøvd 2 forskjellige størrelser). Tror man bare må prøve seg fram til hvem som passer barnet. Hadde aldri problemer med det med førstemann.

Skrevet

Jeg bruker nå bare Libero for synes pampers lakk både det ene og det andre og luktet mye mer. Samt var endel tynnere og ikke tok så mye. Når han var liten satt stoffet inni (dårlig konsistens på det) fast på rumpen.... Noen sier en får sann gelekuler fra inni bleien på barnets hud med Libero, men det har jeg aldri opplevd.

Vi kjøper på Coop, fordi vi er medlemmer der. 10 kroner avslag på pakken og nr 4 den vi bruker nå koster da rett under 40 kroner.

Skrevet

Miss fat:

Ja, den "nettingen" inne i pampersbleiene må jo til tider rives løs fra huden... Merkelig at det er det beste patentet de kan komme opp med!!

Skrevet

Rema 1000 har de billigste bleiene, selv om de ikke har bleieavtale der. Jumbo pakkene med Pampers er helt klart billigst, ca.70 øre pr.bleie. Jeg har alltid kjøpt der og er fornøyd med Pampers, men det er jo smak og behag.

Skrevet

Hjelper jo ikke at rema er billigst på pampers når en bruker libero. Handler normalt på rema 1000 selv, men liberoen er jo dyrere der enn på coop.

rema er billigst på pampers kan en vel si.

Skrevet

Husker dette fra tv2 hjelper deg, og jumbopakkene på Rema er billigst. Vi kjøper bleiene våre på Rimi, hver 4. pampers gratis.

Jeg tror også Coop sin ordning er grei, du får 10 kr avslag som medlem. Da koster alle bleiepakkene 30 kr.

Skrevet

Også opplevd at Pampers henger seg fast...

Faktisk veldig fornøyd med first price bleiene! Ellers går det i Liberofra Meny med triumf avtale. Husker ikke helt hva prisene blir, men helt grei pris.

Skrevet

Vi bruker nr 5 mener jeg av Libero og betaler 36kr på COOP som medlem. Har ikke funnet noe billigere.

Jo, forresten, Spar slår til en gang i blandt og selger bleiepakkene for samme sum. Altså 36kr. Men da har de Saaalg altså ;)

Skrevet

Først så må en finne den blein som passer sitt barn, og så kjøper man den der den er billigst.

F.eks libero på kiwi og pampers på rema 1000

Skrevet

Jeg har brukt Libero og kjøpt pakkene på Coop med medlemskort, betaler da 36kr pakka...Men er jo 29 bleier da.

Nå kjøpte jeg pampers jumbopakka med 88 bleier til 65kr.

Men syns de er tynne og sitter litt fast som de over her sier.

Er faktisk mest fornøyd med Libero

Skrevet

Åh, takk for tips :-) Jeg er også mest fornøyd med pampers sine 3er bleier.

Skrevet

Kjøper first price-bleier. Mener det er 56 bleier for 32 kr. Billigere enn jumbopakker på Rema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...