*Måneskinnsjenta* Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg spiste deilig pizza med pepperoni i går. Masse!!!! Er supersulten for tiden selv om jeg er kvalm. er det farlig med pepperoni når den er stekt på pizza? Tenkte det bare var rå og ubehandlet man ikke burde spise?
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 da er den jo stekt, skulle tro den var ok. Jeg spiser saltpølse også jeg altså.
Mamma snart :) Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Når den er stekt i over 200 grader så er det ikke noe farlig. Spist peperoni selv.
VinterSol+2 Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 alle de farlige bakteriene dør jo over 60 grader. så kos deg med pepperoni! jeg hadde pepperonidille forrige svangerskap. pepperonipizza, altså. nam nam. det er godt når en er kvalm det. hehe
to_tette? Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 nei, den er jo stekt! gravide kan spise alt kjøtt, bare det er gjennomstekt/kokt. og spis mens det er varmt, ihvertfall unngå kald mat som har stått lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå