Faylinn Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg venter nr 2 i februar, og lurer på om det egentlig er behov for søskenvogn? Jeg ser så mange "nsten ikke brukt" til salgs på Finn. Sønnen min kommer til å være 23 mnd når mini blir født. Kommer han til å ville være særlig mye i vogn på tur og i butikken da?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Det er akkuart 23 mnd mellom mine, og jeg bruker søskenvognen masse! Men det er bare fordi jeg bringer/henter storesøster i barnehagen. Ellers har vi bare brukt den et fåtall ganger. Vi har ståbrett til singelvognen, men hun er ikke så intr i det heller. Vil helst gå, eller ha egen vogn... Men, er du avhengig å ha med begge to når du er alene, er det utrolig oversiktelig og greit å ha begge sittende i en vogn, Isteden for en 2 åring løpende rundt... Særlig hvis man har noen som helst tidsfrist å forholde seg til. Jeg har med en kjeks, rosiner eller druer for å bestikke storesøster til å sette seg i vognen til/fra bhg. Når hun først sitter der, tror jeg hun synes det er deilig.
mai mammaen til to Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 jeg har akkurat 2 år i mellom og vi har ikke kjøpt søskenvogn.. har ikke hatt bruk for det heller. men nå er storesøsteren i barnehagen da... vi går til og fra.. men det er ikke så veldig langt å gå.. så har vi kjøpt ståbrett. går kjempe fint det.. men er nok anderledes om man har dem hjemme begge to...greit å kunne plassere dem der om man skal noe da.
Beama Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg har 2 år og 3 uker mellom mine... bruker søskenvognen nesten daglig. Hadde aldri kommet meg ut med begge to alene uten den. Veldig greit i butikken (selv om det tar meg 20 min. ekstra å kjøre til en butikk med god plass til tvillingvognen). Prøvde først søskenbrett, men det var hun ikke interesert i å stå på.. ble fort sliten.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Jeg har 22 mnd mellom guttene mine, og vi bruker søskenvogna ganske mye. Veldig greit! Vi har Phil&Teds og den er smal som en vanlig vogn, og kommer inn overalt. Kan anbefales på det sterkeste. Den kan også brukes som sportsvogn for ett barn, så den tror jeg vi får brukt masse fremover også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå