Gå til innhold

lunsj-treff onsdag 17. september kl 12?

Anbefalte innlegg

Legger ut et forslag nå jeg, om et treff om to uker. Hadde vært koselig om de som hadde født ville komme en tur også:) For de som er klar for det:) Jeg syntes iallfall det var en milepæl å komme seg ut første gangen:)) *mimre mimre*

Kanskje passer det best å ha det på cc? Pga evt barnevogner etc..

Håper det passer for mange:)

Ida*

Fortsetter under...

jasså, du har ikke så mye å gjøre du heller? Jeg bruker noen timer på internett om dagen... jeg burdte kanskje ha litt dårlig samvittighet da støvkluten er det mest støvete i huset.....men nei, jeg koser meg bare med tulla mi, kan se på henne i timesvis faktisk! Det er helt utrolig at man har klart å skape noe sånt? :-)

Annonse

Vi er mange som ikke har født ennå :) jeg skal til jordmor den dagen, husker ikke tidspunktet. men kommer på treff hvis det går :)

ps. IDA: sett opp treffet så det står over herr da :) hvis du skjønner hva jeg mener???

gleeeder meg til å se de små bebissene :)

siri:)

Hei hei!

Da er også jeg tilbake.. Takk for gratulasjoner! :)

Ja, da ble heldigvis Juul født 4 dager før termin, noe jeg som sagt ikke hadde trodd.. :-). Trodde jeg skulle gå minst en uke overtid..

Alt står bra til med oss. Han har arvet et veeldig godt sovehjerte etter foreldrene (bank i bordet). Regner med at jeg tar en trilletur på chaplin denne dagen. Da sees vi :))

Aina

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...