Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hva gjør dere etter sex? Eg tenke bare på at det blir jo endel søl med sæden og sann. Tar dere bare på truse og boxer, snur dere og sover? Blir ikkje det veldig mye kliss i sengen da?? Sorry merkelig spørsmål, men min nye type gjør akkurat det- tar på boxeren med alt sølet inni..... Mener det er helt normalt!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Sorry, men jeg må få lov til å komme med et lite æsj... Jeg har aldri vært borti en fyr som ikke tørker seg først! Jeg tørker meg, og så går jeg på do.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Nå blir dette veldig detaltjert... men har jeg fått sæd på kroppen så dusjer jeg, har jeg liksom fått plantet det inni meg så står jeg opp går på do og enten dusjer meg nedtil etterpå eller tørker med våtserviett. Jeg får sopp om jeg bare lar det vær der. Når det gjelder mannen, så gjør han det samme. Står opp og vasker seg. Men oftest er det jo jeg som får griset, men han tørker seg uansett!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Han ligger en liten stund inni meg etterpå..når han går ut pleier jeg å gå rett i dusjen, har vært en del plaget med urinveisinf, så jg må alltid tisse og dusje etter sex..pluss at det er deiligt å sovne uten alt det klisset i senga.. Hva gjør du da HI??
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Jeg går på do og tørker meg, sambo gjør det ikke. Han har da ikke noe sæd på seg etterpå. Hvordan får dere til det?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Vi har alltid håndkle med oss sånn atte vi får fanga opp det verste.. Det fosser jo ut når han er ferdig! Så går vi på badet og han vasker seg mens jeg tisser og dusjer underlivet. Men det hender at han blir veeeeldig trøtt, så da bare ruller han seg over på siden og sovner... hehe..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Det kommer da helt an på stillingen, det. Sitter jeg oppå vil han selvsagt få noe på seg.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Jeg tar papir og setter det mellom bena. Går til toalettet og sitter der en stund. Han går til toalettet og vasker av seg snerk haha
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Jeg syns det letterste og beste er å svelge, så slipper man stess etterpå
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Jeg er som regel helt utslitt etterpå, og sovner tvert.. Så vi har med håndkle i senga, også sover jeg på det.. Dusjer når jeg står opp dagen etter. Han får aldri noe på seg, av en eller annen grunn....
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Jeg er helt enig,... Sug og svelg... GOD HELG!
monika 3+1 i magen:) Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 IUUUUUUU!! synes det er ekkelt at folk ikke dusjer/vasker seg etter sex! FYSJOM!! når vi er ferdige stikker jeg på badet og tisser å vasker underlivet. kunne ikke falle meg inn å ikke vaske meg etterpå! typen min gjør det samme, stikker å vasker seg!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #13 Skrevet 5. september 2008 Det er vel klat at han har det under forhuden og inne røret om han har forhud da???!!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #14 Skrevet 5. september 2008 Det er mye fisefine folk her. Hva hvis du er på hytta på fjellet, ikke innlagt vann og toalett? Avstår du fra sex da?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #15 Skrevet 5. september 2008 Han spruter sjeldent inni meg, orker ikke å lekke sperm hele dagen derpå. Men vi vasker oss begge to etterpå ja.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #16 Skrevet 5. september 2008 Ja her var det mye fisefine folk altså.. Jeg legger meg til å sove etter sex jeg.. For da er jeg rimelig utslitt...
Sånn kan det gå Skrevet 5. september 2008 #17 Skrevet 5. september 2008 Vi sover nakne vi, så når vi har sex i senga på kvelden så sovner vi bare etterpå, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå