twinsemums Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Et tips fra en tvilling mamma med premature barn. Ikke gråt cd`en er helt fantastisk. Sett en cd spiller på soverommet og spill denne hver gang barnet skal sove. Dette roer barnet også ved kolikk. Bruk den fra dag en. Husk at det har vært masse lyder inni magen til mamma og på sykehuset plutselig blir verden et veldig stille og rart sted når man kommer hjem. Etter hvert vil barnet forbinde lydene med å sove og leggingen blir lettere. Takk til den tvillingpappaen som lager denne cden.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 For et flott tips:) Hvor kan man kjøpe den cden hen a?? Har hørt om den,å hvis det funker er jo det helt genialt....Sønnen vår hadde litt kolikktendenser når han var baby,¨å hadde jeg visst om den cden da skulle jeg jammen kjøpt den:0)
twinsemums Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg kjøptet cden på nettet i en bokhandel. Har sett den på Baby shop tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå