Gå til innhold

Badebasseng og klor, plages de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt elsker å bade i karet sitt, og jeg har så lyst å ta ham med i svømmehallen -bare ikke kommet meg så langt enda. Må da ta ham med i varmtvannsbassenget, men det er det så mye klor at jeg sliter ganske mye selv med at det svir i øynene. Har noen erfaringer med hvordan de små takler det? (Må jo bare prøve å se hvordan han reagerer, altså, men greit å høre..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi går på babysvømming, og knerten vår plages ikke av klorvannet.

Nå er vi bare i bassenget ca 1/2 time da. Småttiser orker som regel ikke mer enn det. Instruktøren vår fortalte oss dette første gangen, og det slår nesten aldri feil. Etter 1/2 time er han trøtt og sliten, og det samme gjelder de andre babyene.

Skrevet

Gikk på baby svømming med jenta vår fra hun var 6 uker gammel, og og der var de ganske mye klor i vannet. men jenta mi merket ikke noe til det. og hun stor koste seg der.

Skrevet

Vi var på innendørs badeland når sønnen vår var 6 mnd, og han storkoste seg i nesten to timer. Tror ikke han merket så mye til det :P

Skrevet

Vi har vært en gang i svømmehallen med jenta vår på 6 mndr, og hun storkoste seg. Hun har imidlertid en del eksem, og dette ble mye verre etter badeturen. Hvis gutten din ikke har tørr hud eller eksem, så skulle vel ikke klorvannet skape så mye problemer tror jeg.

Skrevet

Takk for svar! Det skal bli morro å la ham kose seg i vannet da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...