Gå til innhold

Høy barnestol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har frokostbord med barstoler. Er de noen som vet om noen gode høye arnestoler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har og kjøkkenbord som er høyt med barstoler men har en helt vanlig høystol for barn, Sofus Høystol. Aldri tenkt på at det er noe problem- den er bare litt lavere enn bordet, kun få cm....

Skrevet

På reflex har den en type som heter Bloom. Den er kjempedyr, men stilig og. Den finnes i vanøig utgave, og en som kan bli ekstra høy. Tror den ville passet utmerket.

Ellers er jo sånn til å henge på bordet greit, da kommer de jo opp i den høyden uansett.

Skrevet

Elsker Bloom Fresco stolen til tulla vår! Anbefales!

Skrevet

Finnes barstol-utgave av bloom fresco ja, vi har den vanlige og den er verdt sin vekt i gull for oss! (hehe nesten det den koster også..)

Skrevet

Takk for svar. Jeg har sett på Bloom stolen i butikken. Den virket så vinglete. Er den det? eller var den bare feilmontert i butikken?

Skrevet

Tydeligvis vanlig at butikkene ikke monterer den skikkelig, for det syntes jeg også når vi var og kikka på den i butikken, men fikk et annet inntrykk via bekjente som hadde den, og jeg synes ikke vår er vinglete heller, virker solid nok den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...