Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere som har gått eller går hos Aleris.

Hva slags policy har de når det gjelder sykmelding? På Ullevål sykmeldte de ifbm uttak/innsetting og henviste ellers til fastlege. Gjør Aleris det samme?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er det mest vanlige, men de skriver ut sykmelding utover det også. På mitt forsøk ble jeg sykmeldt fra uttaksdagen og to uker frem pga arbeidssituasjonen min. Så hvis du føler du trenger mere sykmeldig er de behjelpelige med det:-)

Skrevet

Hei

Jeg holder på med forsøk på Aleris nå. De gir sykemelding fra uttaksdag til innsettingsdag (3 dager) og forlenger den hvis det er behov for det :-)

Skrevet

De gir sykemeldinger utover de faste dagene.

Og de sykemeldte mannen min også, så han slapp og ta egenmelding eller fri uten lønn

Skrevet

Tusen takk for svar, damer! Godt å vite at man kan slippe ekstra tur(er) til fastlegen, det tar ekstra tid - dessuten er min ikke spesielt villig til å sykmelde, det skal ganske mye til.

Når Aleris sykmelder i rugeperioden ved behov antar jeg de er villige til å vurdere det også i perioden frem til uttak - det er i grunnen da min form er verst (bortsett fra rundt uttaket), pga bivirkninger.

Vi får se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...