sept08 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 tenker litt på disse navna nå.. Synspunkter? Tar også gjerne imot andre forslag..
Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Ada er sterkt, flott, pent og stødig :-) Synes Ane blir veikt/stuslig i forhold.. Ville brukt Sofie, et klassisk og vakkert navn, til mellomnavn. Linnea er så utrolig populært i disse dager.. Greit å holde litt på de klassiske navnene også synes jeg :-) Ada Sofie er bare helt nydelig! Ada Elisabeth er også veldig pent.
LadyBlackJack Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 ada er tusen ganger finere enn ane! (liker ikke ane,syntes det er et fælt navn!!!) Stemmer for ada linnea jeg. (greit nok at linnea er fryktelig poppis,men sofie er et myye vanligere andrenavn enn linnea) Begge er forsåvidt pene navn å ha etter ada,
♥♥♥ Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 ada othilie, ada marie... liker veldig godt ada jeg og, men tror ikke jeg hadde valgt linnea, da heller sofie til mellomnavn
Vannmann35 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Ada Sofie er et av de fineste navnene jeg vet om :-) Eneste er at det gir sterke Baneheia-assosiasjoner, men... Ada Elisabeth er også vakkert. Linnea liker jeg ikke noe særlig. Ellers, hva med: Ane Marte Ane Sofie Ada Marie Ada Othilie
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Jeg syns Ane er helt nydelig:) Forslår: Ane Mathea Ane Filippa Ane Sofia Ane Linnea Ane Maria Ane Cornelia Jeg holder en knapp på de 4 første:) Eller bare ane da:)
prebs Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Ane er nydelig! Ane Sofie var fint. Ellers er Ane Marie og Ane Emilie fint. Ada er også fint, da, men Ane er favoritten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå