juni-77 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt stretch-tisselaken?!?Har "vanlig" tisselaken, men d sklir så lett ned i fotenden...
rødt&blått Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Hei, om du heller kjøper sånn buksestrikk kan du snitte/klippe ett hull i hver side av tisselakenet og knyte fast strikken så den går rundt og under madrassen.. Ellers er det jo kjekt med flere tisselaken!
*Timulia* Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Kid! Kjøper alle mine der! i frottè m plast på baksida.
Beama Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Jeg har kjøpt på spar kjøp.. slike med strikk som man fester i hjørnene på madrassen=)
Nosa Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Hei! Gutten vår svettet så mye da vi brukte slike laken også er de seine og tørke syntes jeg, vi kjøper kladder på apoteket istedet, de er kjempefine å bruke om noen har omgangssyken også! Anbefales!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 kjøpte ett kjempegreitt på nettbutikken til spar kjøp. Det var et firkanta tisselaken som hadde strikk i hver ende som du drar rundt hjørnene. Kjempe lettvint og greitt var det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå