Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Tenkte oss til Sverige en dag. Hva kan være lurt å kjøpe der? Har hørt at babymat er billig...Andre forslag?
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Har hørt at refill til bleiebøtter er billigere.. Vet ikke om der gjelder alle merker/hvilke..
mamsen=) Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 vi fant vel egentlig ikke så veldig masse som var billigere... hørte noen sparte en god del på barnevogn og bilstol! men vi fant ingenting annet... med babymat vet jeg ikke.
camosilla Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Har hørt at barnematen ikke er noe særlig billigere, men at de har bedre utvalg der.
Zitro Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Spørs hva du er ute etter da. Babyting eller mat til deg? Av mat, så er jo f.eks bacon billig, indrefile av kylling, og karbonadedeig. Den er riktig nok mye fetere enn den norske da... Barnemat er ikke mye billiger i sverige, men dem har mye større utvalg med Semper barnemat.
3-prinser Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Vet at NAN HA1 er mye billigere i Sverige. Der selger de den i dagligvarebutikken til halve prisen av det den koster på apoteket her.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Ferdigblandet NAN koster 6.99 kr. Så det er 4 kr billigere enn hjemme.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Takk for svar! Tenkte mest på babyting...Så de har en Britax bilstol på tilbud vi har vurdert på babyproffsen. Så blir muligens kjøp av bilstol. Ammer, men ferdigblandet erstatning kan kanskje være greit til grøt på tur... He, he kjøper alltid kyllingfilet til "oss" i Sverige, syns faktisk ofte fileene er mye saftigere og bedre også, uten at jeg har noen god forklaring.
lille sprelle Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 velling får man visst ikke kjøpt i norge, så jeg skal se å få tak i det fra sverige som første måltider i tillegg til fruktmos. Man skal visst få tak i det i vanlige matforretninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå