Gå til innhold

kan man se kjønn på ul bilde?

Anbefalte innlegg

på ul bilde mitt ser det ut som babyen er en gutt, men den lille "pungen" ligger helt i hjørnet av bildet der det er mye fostervatn...tror dere det er mulig å selv se kjønnet? noen som har gjort det, og sett rett? eller kansje feil? hva var det dere så?

Fortsetter under...

Jeg fikk omsider vite at det var jente etter tre UL hos tre forskj leger (er så heldig at jeg har venninne som er føds. lege ) Jeg var veeeldig ivrig etter å få vite kjønn, men bebisen la seg med beina i kryss hver gang vi skulle ta en titt (dydig liten sak) Men da hun endelig la seg så man kunne se klarte t o m jeg se at det ikke var noen pung der og at det måtte være en jente, men det var på selve UL. Nå når jeg ser på bildene fra denne UL så klarer jeg ikke se noe, så det var enklere å tolke det med en lege som forlarte. Men det skal være mulig å se om det enten er eller ikke er noe der, selv for oss "ufaglærte"

Hvis du vil vite kjønnet så foreslår jeg at du spør på neste UL . Men det kan jo være litt spennende å gjette da og se om du har rett i at det en en liten pung der:-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...