Isopora Gravid♥ Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Vi skal på utredning i mårra.. første timen og har fått beskjed om at vi skal komme begge to. Men hva skjer den første timen? bare prat? undersøkelser? prøver? er veldig spent nå.. gruer meg ikke så veldig, men litt redd for hva de kan finne uta av. samtidig gleder jeg meg til å komme i gang med utredninga, føler det er et skritt nermere å bli gravid
Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hei, vi skal også til første utredning snart hos gynekolog med UL. Legen min visste ikke helt hva jeg kunne forvente, men regnet med det var undersøkelse og utvendig eller innvendig UL. Jeg gruer meg ganske mye... Både til undersøkelsen, men også til hva de kanskje finner... Vi har prøvd lenge. Lykke til i morra, du får rapportere om hvordan det har gått
Isopora Gravid♥ Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 takk for svar Regner med at det blir innvendig ul.. men hva med sambo? siden han også er med blir det vel en prat om prossesen kanskje? får bare se. han må vel levere en sædprøve etterhvert å. Når skal dere på utredning da? håper det klaffer for dere snart! jeg skal raportere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå