Eline på vei med nummer to Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Vi bråbestemte oss da vi hørte det var 20% avslag på Babyshop på lørdag (tusen takk den som sa fra om det her!). Bestilte vogna på lørdag, og fikk telefon i går om at den var kommet! Vi har da en Teutonia Prestige i brunt med fashionbag og lufthjul! Valgte å ha innertrekk i beige på fashionbagen, ble veldig fint Hadde fått oppgitt litt lavere pris på hjulene enn den reelle prisen, til tross for at jeg spurte spesielt om det var rett pris også for lufthjulene (alle andre steder her i landet koster de 2-300 kr mer), så vi fikk med en impregneringsspray på kjøpet. Og da vi kom hjem så mangla madrassen til fashionbagen, men det var bare å kjøre ned igjen så fikk vi en madrass de hadde i butikken - så nå har vi også det "anti-allergiske" trekket. Kan kanskje brukes i sportsvogna i begynnelsen? Litt kort men... Servicen på Babyshop i Lillestrøm var i hvertfall upåklagelig! Så langt er jeg veldig fornøyd med vogna i hvertfall, virker lett å trille, solid, lett å slå sammen og den ser jo lekker ut da Og det beste av alt - herligheten kosta bare 5998 kr! Fashionbagen var faktisk billigere hos Babyshop enn andre steder, ordinærprisen er kun 1299! ...og for de som lurer på størrelsen på Fashionbagen: madrassen er B34*L73, bunnplata er på bredeste 37 cm og 76 cm lang.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 jeg har den...og ser meg etter ny vogn nå...den er TRANG... bare vent... (nei,har ikke stor baby)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg vurderer Spirit S3 eller Prestige med Fashionbag og er veldig interessert i å høre om du blir fornøyd! (har ikke termin før i mai..)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Kjøp liggeforlenger så gjør det ingen ting at barnet vokser ut av bagen :-)
Eline på vei med nummer to Skrevet 5. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2008 Har tenkt til å kjøpe liggeforlenger ja Bagen er ikke så stor nei, men den er like bred som de vognene som blir regnet som "store", riktignok bittelitt kortere, men alle selgerene jeg snakket med på generell basis mente bredden var viktigst. Og siden vi får barn i slutten av november så er det begrenset hvor lenge småtten trenger vinterpose før h*n går over i å ligge i sportsvogna uansett. Så vi kjøpte Prestige fordi vi likte sportsdelen veldig godt, og med liggeforlengeren så kan den jo brukes som "dypvogn" lenge
Minnie Mom Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Tror du har gjort et godt kjøp, som du sier så vil ikke babyen trenge vinterpose utover våren når bagen begynner å bli liten, og da blir det bedre plass uten posen.. Av erfaring vil de fleste babyer litt opp og se når de er 5-6 mnd uansett og da er det greit med sportsvogna. Vi har hatt softbag og tror den er 33x78 cm innvendig, har brukt den til begge barna var 7 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå