CB-BabyBoy Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Må høre om det er andre som har barn som gjør slikt... Lillegutt hyler, hakket før så høyt at det går over på et nivå som kun hunder hører hehe. Akkurat like før slik at trommehinnene mine er snart skadet føler jeg. Han er 6,5 mnd, holdt på med dette i en periode og så stoppet han, men nå har han begynt igjen. Han kan ligge på lekematta si og storkose seg og så kommer det et hyl. Jeg sjekker jo selvsagt at alt er ok. Han kan gjøre det når vi spiser, når han ligger på stellebordet eller når vi sitter i sofaen og hygger oss sammen - mamma, pappa og lillegutt. Er dette "kun" at han vil høre sin egen stemme eller er det et et tegn på at han krever enda mer oppmerksomhet?? Og kan vi i det hele tatt oppdra han til å ikke gjøre dette? Han skjønner jo ikke bæret av "nei" og jeg vil jo helst ikke skjenne på en så liten gutt. Når det gjelder oppdragelse så er jeg veldig tilhenger av å forklare osv, kjefting hjelper sjeldent. Jeg har jo forklart mange ganger at mamma får vondt i ørene og da får jeg verdens største søteste nydeligste smil tilbake *Smeltesmelte" hihi Noen andre som har hylere??
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jenta her er ikke hyler men tror det han gjør er helt normalt. Kaller det ekstasehyl jeg!=) hehe.. Han utforsker stemmen sin. Han blir sikkert veldig stolt når han får til så høy lyd! Tror ikke det er så mye du kan gjør med det, det går nok over etterhvert! Han kommer ikke til å hyle for bestandig!:-)
Sunniva78 har to små Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jepp, her hyyyles det også! Vi tror han faktisk gjør det litt bevisst, for han får jo mye oppmerksomhet når han gjør det. Men ikke så lett å overse det heller!!! Naboene tror vel det verste...
CB-BabyBoy Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Hehe ekstasehyl var et fint ord Nei håper ikke han gjør det, da tror jeg at jeg enten må ha hørselsvern eller høreapparat hihi
Athina' Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Aiden er sånn også, han har aldri ligget og pludret. Har savnet det for det er jo så koselig å høre på da :-) Men her er det hyling, roping og prrrryyysssst så spyttet flyr og gensre blir våte på brystet innen 3 minutter. Han er 8 mnd nå og han leker fortsatt ikke med ord, eller lyderr - kun roping... vel han har sagt nene men hva det er eller ligner vet ikke jeg også høres det ut som han sier mamma når han gråter veldig, men da er smokken i munnen da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå