Gå til innhold

Han er så utrolig aktiv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 1 år som er verdens herligste, men han er så utrolig aktiv. Han er virkelig overalt og han er kjempe rask. Han durer rundt i rommet som en vind og har sjelden tid å roe seg ned med en leke over lengre tid. Føler liksom at han er så mye mer aktiv enn andre barn. Andre kommenterer også at han er aktiv og det synes jeg nesten er litt sårende...

Jeg tenker at det er jo litt fint at han er aktiv for da er han iallefall frisk og så er han jo bare verdens blideste. Noen andre som har aktive barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 1 1/2 er også utrolig aktiv! Sitter sjelden og aldri i ro og utforsker hele tiden. Det værste er når vi er bedt bort, for han sitter jo aldri i ro ved matbordet. Jeg har også kunnet reagere på folk som sier at han er aktiv. Har spesielt en tante som sier det på en sånn måte at det virker negativt. Men vi får bare se det positive ved å ha aktive gutter. De er friske og raske og oppvakte. Så får vi bare la være å bry oss om sånne kommentarer fra "sidelinja". Alle barn er forskjellige. Noen er rolige andre aktive ;o)

Skrevet

Skjønner hva du mener. Mini her sitter nesten ALDRI stille. Alltid på farta eller bøller med et eller annet. Men, han er i hvert fall blid da, og ikke minst frisk :)

Skrevet

samme her.. snuppa på 1 år er alltid rundt å utforsker ting, spessielt bosspannet det er gøy, å sitte å leke i ro det kan man bare glemme.. hun går rundt å skyver på de lekene hun kan det me hun:P.. å sitter sjeldent lenge i ro med middagsbordet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...