Gå til innhold

Hvor lenge etter at hodet har festet seg blir det vanligvis fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har hørt snakk om at fødselen vanligvis starter innen 3 uker etter at hodet har festet seg?

Jeg er bare i uke 33 og jordmor sa at hodet var festet og at det kunne bli fødsel snart.. Fikk 23 dager før tiden sist, og hadde ønsket å iallfall komme meg til uke 38 denne gangen..

Skrevet

Vet ikke, hørt at hodet kan feste seg ganske tidlig altså uten at de fødte før tida.

Med nr 1 husker jeg ikke, nr 2 festa seg da jeg var i fødsel, denne her festa seg nok for en ukes tid siden, jeg var hos jm torsdag og i dag og i dag var det festa :)

Får håpe jm tar feil og at du kommer lengst mulig!

Min jm sa i dag at kanksje jeg slipper å bli satt igang den 16, det sa hun to ganger. HVorfor sier de sånt? Tenk om jeg hadde gått 10 dager over tida hvis jeg ikke skulle bli satt igang...? Også hadde jeg trodd på at han kommer når som helst. Blir utrolig lange dager da..

Skrevet

Når hodet fester seg har ingenting (iallefall ikke så mye) å si i forhold til når det blir fødsel..

Første gang festet hodet seg i uke 32, men d et ble ikke fødsel før 4 dager over terminen.. 2 gang var ikke hodet festet i det hele tatt, men fødte da 1 uke før terminen.. Siste gang festet hodet seg i uke 36, men fødte 4 dager over terminen denne gangen også...

Skrevet

Aner ikke jeg, men ville bare nevne at det er ikke alltid at hodet fester seg.

Min første fødsel startet 1 uke og 1 dag over termin, ved vannavgang, så kom første rie etter en times tid, og fordi hodet ikke hadde festet seg så ble jeg lagt på ryggen og lå der i halvannet døgn. Fikk lov å gå på do da...

Skrevet

Min første hadde festet hodet i uke 35, kom ikke før i uke 41+2.... Så det er vel ganske individuelt..?? Får jo håpe babyen holder seg der inne litt til ja!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...