Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svar på siste blodprøve idag.. På torsdag var hcg nivået på 185 og på mandag var den desverre på 17.... Hadde ett bittelite håp på at det hadde gått bra ettersom blødningen ikke har vært så stor og ikke hatt noe særlig vondt... Men men da er det pån igjen etterhvert, tror vi drøyern til Januar med å sette igang, godt med litt tid i mellom. Og forhåpentligvis så får jeg overtalt dem til å sette inn to egg ettersom det da blir vårt siste forsøk:)

Lykke til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, stakkars deg! Det var utrolig synd at det ikke gikk rett vei denne gangen. Men krysser fingrene for at det går neste gang for deg!

Trøsteklem

Skrevet

Trist å høre at du ikke er gravid allikevel. Hadde håpet det gikk bra for deg nå... Vi fikk 3 egg på frys, så har derfor fått et ekstra forsøk nå. Kommer også til å si at vi ønsker å sette inn 2 egg framover, men spørs om det går... Virket veldig strenge på det på Riksen da vi spurte forrige gang...

Håper det går bra med deg og at du får tid til å slappe av, koble ut litt og forberede kroppen til neste forsøk, og at du blir gravid da:)

Masse lykke til:)

Skrevet

Dette var trist:-((( Gruer meg allerede til min test neste fredag.

Sender stor trøsteklem:-)))

Skrevet

Såååå trist å høre....janniche79....ja, det tar på å få nedturer..dette er ikke enkelt!

jeg hadde mitt andre forsøk i februar og var helt knust etter på. Vi bestemte oss for å ta pause...vi startet opp med tredje forsøk i nå i august og nå var jeg klar igjen :-) nytt mot og krefter til å ta motgang/medgang igjen. Vi tester 9/9....spennende.

Ta vare på deg selv og kjærligheten....finn på kjekke ting....så plutselig er en klar igjen....vi fikk satt inn to egg ved siste forsøk( haugesund sykehus)

Masse gode tanker til deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...