My_sunshine Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jenten min på 3 mnd fikk vaksine i dag. synes hun virker litt varm no, tok tempen på henne som var 37,9. hva regnes som feber for de små?
Tyttebærsyltetøy Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 jenta mi hadde også det etter vaksine første gang. det er jo litt subfrebilt, men det gjør jo ingenting. andre gang hadde ho 38,3 og skikkelig vondt så da fikk ho paracet. Men det var pga smertene.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 39?? tror du har missforstått litt der,, 38 er feber.. måler man under armen legger du på en halv grad..
My_sunshine Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 okei. takk for svar.. da ser eg formen hennes litt ann utover kvelden før eg gir hun noe paracet ihvertfall.
2hærligegutter Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 over 38 regnes som feber, mest nøyaktig målt i endetarmen
Galskapens overhode Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 38 grader celsius er regnet som feber, spedbarn skal helst ikke ha paracet før ved 39 grader, feberen hjelper kroppen å kjempe. Evt kan man også gi smertestillende hvis barnet viser tydelige tegn på ubehag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå