Lotta med novembergutt Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg er på jakt etter en reisetrille/trille som blir liten sammenlagt, har full liggestilling, helst vendbart styre, og som er lun og god. Bee har vel egentlig alt det jeg ser etter, men synes den er så smal + at kalesjen er så langt nede at den skygger fullstendig for utsikten til barnet... Finnes det et alternatv til Bee?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Den ER smal og kalesjen er rar. Jeg har et stort barn så lurer på om jeg må selge den, sikkert fin til de som har litt slankere varianter enn det jeg har hehe. De beste reisetrallene er nok Peg Perego Pilko eller MacLaren Techno. Du får også Peg Perego Pilko Switch, den er vendbar, men litt tung.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Du beskriver jo nøyaktig den vogna som jeg skal selge!!! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14667400 Bedre reisetrille finner du ikke :-) Gutten min (som du ser på det ene bildet) blir to år i november, og han har fremdeles god plass i den.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Oi så fin den så ut. Hvordan er den å trille? Ser den blir slått sammen som Bee, er den ca like stor som den sammenlagt?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Jeg har ikke prøvd Bee, så jeg vet ikke helt hvordan den er. Men jeg innbiller meg at Bumbleride'en er lengre i liggestilling. Den er helt grei å trille. Den har jo små paraplytrille hjul, og har trilleegenskaper deretter. Blir jo ikke som å trille med noe med store faste hjul uansett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå