Tyttebærsyltetøy Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jenta mi på 7 mnd har siden ho var 3 mnd lagt seg greit om kvelden (bare lagt ho ned, sunget en sang og ho har sovna) og sovet hele natta i strekk. men nå den siste uka er ho blitt helt umulig. Hun vil ikke sovne uten at vi sitter ved siden av henne. Hvis vi går ut av rommet hylskriker ho. Så da sitter vi der da. i tillegg våkner ho 2-3 ganger om natta og da er det akkurat samme leksa. skal nevne at ho holder p å få en tann. det er 4. tanna hennes og jeg har ikke merka noe når ho fikk de forrige. er det noen som har noen gode råd, mottas de med takk.... ikke at jeg egentlig skal klage, jeg har vært veldig bortskjemt til nå, men jeg blir litt bekymra for henne. Ho har også sove på eget rom siden ho var tre mnd. det var når ho flytta inn på eget rom ho begynte å sove hele natta.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Høres ut som snuppa mi når hun fikk de første tennene. Hun har også vært en drøm å legge, siden hun var 4 uker. Men når tenna kom måtte hun se meg, og jeg måtte ha hånda mi på brystet hennes til hun sovna.. Har vel ikke akkurat noen råd, men bare ta tiden til hjelp. Her ga det seg med en gang tanna kom gjennom tannkjøttet.
Tyttebærsyltetøy Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 ok... håper det gir seg snart. Det er tanna oppe som kommer. det er kanskje vondere enn de nede.. helsesøster sa jeg bare skulle la ho skrike men det har jeg ikke hjerte til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå