Gå til innhold

Noen som er begynt å bli skikkelig trøtt igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! Kom heim frå jobb i går, laga middag, åt middag, kvilte på sofaen, sovna litt på sofaen, sløva 1/2t framfor tv'en og gjekk og la meg - kl.21.30 hadde eg vel sovna....zzzzz

Har hatt eit stort søvnbehov i det siste - vanskeleg å stå opp, sjølv om eg har sove 8-9 timar om natta.

Har også begynt å få vanskar med å finna god sovestilling - blir "nummen" oppunder ribbeina når eg ligg på sida innimellom slik at eg då må endra stilling - skjer også når eg sit (lett) framoverbøyd - særleg når eg er mett. Er vel trange forhold. Har ikkje spurt jordmor om dette.

I tillegg har blir eg stadig sliten og får litt smerter i ryggen rett under skulderblada - har forsøkt med øvelser og sjølv-massasje, men lurar på om eg må gå til fysioterapeut/kiropraktor - eller om dette pleier å gå over når kroppen får vendt seg til det.

Er 26 + 4 i dag.

Annonse

Noen som tar omega-3 nå da?

Det er det legen og jordmora har mast på meg om de siste kontrollene..

Kanskje hvis vi blir litt flinkere med tranen at humøre kommer?

Er også svinaktig trøtt etter en arbeidsdag.. Orker ikke like mye som før!!! :S

Jeg er i uke 28, men har vært utrolig sliten og trøtt d siste tre ukene nå. Har brukbart med energi om morningen, men fra 14 og utover går det bare nedover... Har begynt på Jern tabletter nå for å se om det funker, men er nok redd for at det bare er noe en må venne seg til....

Brukar omega (både 3 og meir til), men har ikkje sjekka jernlager sidan slutten av mai - så kanskje derfor eg er så trøytt - har skulda på at det er pga at knøttet veks så mykje no. Sjølv 9t søvn om natta verkar vera lite. Klarte meg fint med 6-7t før eg vart gravid.

Annonse

Her har også trøttheten kommet tilbake. Selv om jeg sover godt og lenge om natten skal det svært lite til før jeg trenger en blund på sofaen, det kan være så lite som en handletur eller lunsj i byen med venninne. Er veldig glad jeg ikke har andre barn å tenke på ennå, men har faktisk begynt å lure på hvordan i all verden jeg skal klare å gå gravid med en liten tass som ikke synes Mamma skal sove i tide og utide.

Har fått time hos jordmor på ABC (Ullevål) i morgon tidleg - var lang ventetid hos fastlegen min. Får svangerskapsoppfølginga på ABC ettersom eg har fått fødeplass der. Skal få sjekka om det er jernmangel, mangel på f.eks. b-12 vitamin eller andre ting som gjer at eg er så trøytt. Får samtidig svangerskapskontroll, og får då sjekka vanlege ting som urin, blodtrykk, knøttet sin puls, osb. Er kjempeglad for dette. Reknar med alt er bra med knøttet - for her er det masse sparking og sprelling stadig vekk. Berre synd å føla seg utkjørt og slikt. Snakka med sjefen min om det i dag - full forståelse og får tilrettelagt så mykje som eg har behov for framover - både når det gjeld arbeidstid og arbeidstype. Deilig å bli møtt med sånn forståelse. Føler meg litt lettare til sinns allerede.

Har tatt både jern og omega 3 under hele svangerskapet. Er allikevel begynt å bli trøtt og sliten for den minste ting. Det er nok meningen at vi skal ta det med ro og ruge litt nå, jenter. Det er bare å sette ned tempoet. Snart er det en ny liten sjef som styrer hverdagen vår :). Nå begynner vi forresten å sige over til 3.trimester her i desemberklubben. Jeg kom over for to dager siden. Lykke til alle sammen!

Jordmor sa at alt var ok. Hb var 11,2 - så heilt fint. Skal til legen om ei veke - skal be om litt sykemelding slik at eg kan jobba kortare dagar - kjenner at eg treng det for også å kunna ha eit sosialt liv. Alle eg har snakka med seier at eg ikkje skal ha dårleg samvittighet men nyta tida framover...har 89 dagar att til termin - så eg er vel eigentleg over i 3. trimester...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...