Tre skjønne Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 hvordan regner dere det ut? vanligvis har jeg lange syklusser opp til 40. har ikke tatt eggløsningstester denne månden-så hva kan jeg forvente meg? når kan jeg vente mensen? gynokologen sa at eggl. alltid kom på dag 5 etter pilleslutt-men etter å ha lest inn på bim har jeg funnet ut at det er individuelt.. takk for svar..
Alle gode ting er 3:) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 tror det er vanlig at mange får EL noen dager senere enn normalt ved 28 dagers syklus. Selv opplevde jeg å få EL på dag 16-17. Og hvis du ikke blir gravid,men har hatt EL kan du vel forvente mensen 14 dager etter EL.
tigergutt<3 Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 I alle mine pergo kurer så har jeg hatt EL på dag 19. Så jeg fikk beskjed om å begynne å teste etter EL et par dager etter pilleslutt og helt frem til den eller mens kom. Det varierer veldig. Noen får tidligere og andre senere enn normalt. Men tror ikke gyn kan si at den kommer 5 dager etter.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå