Gå til innhold

Mountain Buggy Elite fra USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er fordelen med denne kontra den de selger i Norge?

Har tenkt å impotere den i fargen mediterainen blue, ser ut som en nydelig farge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, fargen er dødsfin, jeg har også lyst på den. Forskjellen på Elite er at du får med stelleveske, seat insert og sånne puter på selene. Ellers tror jeg stoffet er i enda mer slitesterkt materiale. Skjønner ikke helt hvorfor de har laget to varianter, men... ikke SÅ stor forskjell på dem.

Skal du sende med Jetcarrier?

Skrevet

Vet ikke helt, lønner det seg med jetcarrier? Har aldri importert vogn før.

Sjekket med en forhandlersom skulle ha 170$ for frakt.

Da blir regne stykket følgende:

Ca. 3500 for vogna

Ca. 1000 i frakt

Ca. 1000 i mva

Så vidt jeg har forstått er det ikke toll på barnevogner.

5500 er ikke så ille, det er jo tross alt Elite modellen. Den andre koster jo nesten 7000 her i Norge.

Skrevet

Og fortollingsgebyr på 200 kroner. Og du har rett, ikke noe toll på barneutstyr så det lønner seg dette her :-) Kan jo evnt sjekke ut jetcarrier.com også, mulig det er billigere å frakte med dem.

Skrevet

Hvis ikke du har dårlig tid kan du velge båtfrakt som tar en ca 4 uker. da koster det ca 300 kr. Den havner da i Halden og blir vel noen fraktkostnader innenlands. Ellers kostet det meg i overkant av 900 kr med fly, som tar en uke.

Så hvis du har fått en deal på 1000 kr for frakt fra forhandler hørtes det slettes ikke værst ut.

Skrevet

husk å ta med regntrekk, det er ikke inkl. i vognene i USA. koster 45$ i tillegg mener jeg å huske.

Skrevet

Hvilken side er det du har sett på? Lurer på om jeg skal gjøre det samme. Har sett på www.mystrollers.com. Så også på www.babyjungle.nl men det ble billigere enn den amerikanske nettsiden. Har aldri hørt om Jet Carrier, hvordan funker det??? Da går det jo an å se på sider som ikke sender til Norge også. Mange på Ebay som bare sender innen USA...

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt elite modellen. Den er jo en god del dyrere og er du sikker på at du ikke kan få stellevesken og seat inseart billigere ved å kjøpe det som tilleggsutstyr?

Skrevet

Hmmm, nå ble jeg usikker... Hvordan ser/kjennes den stellevesken ut da? På den siden jeg har sett på er det 500 kr i forskjell på vanlig og Elite og da slipper man jo å kjøpe stelleveske utenom. Men er det den stellevesken jeg har lyst på???? De ser helt like ut, utenom den seatinserten. Men hadde jo vært greit med noe som gir ekstra komfort da....

Skrevet

Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet. Det er jo ikke den helt store prisforskjellen så bare kjøp den du. Jeg har seat insert som jeg har kjøpt her i Norge til 500 kr så klart det lønner seg. Stellevesken koster jo 700 her så du går jo uansett i pluss. Jeg synes den stellevesken er litt stor men mange er jo fornøyd med den. Jeg har skip hop duo og den ser jeg er MYE billigere i USA. Er forresten veldig fornøyd med seat inserten. Har brukt den hele sommeren men tatt den ut nå når jeg har tatt i Buggysnuggleposen. Lykke til med valget.

Skrevet

OK!! Da du sier det tror jeg at jeg har bestemt meg :) Det så jo veldig bra ut med seat insert:) Nå må jeg bare bestemme meg for hvilken fraktmåte jeg vil bruke. Så på jetcarrier og det så veldig billig ut:)

Skrevet

Jeg har Elite modellen som jeg kjøpte fra USA i tidlig våres, flott vogn men trekket er ikke mer slitesterkt som de trekkene som kommer på vognene kjøpt i Norge.

Jeg kjøpte min på www.joggingstrollers.com

Skrevet

Ville forøvrig nevne og at den stellevesken er ikke noe særlig, det er ikke den stellevesken som selges her i Norge, men en mye mindre en...

Skrevet

Men hvis man bestiller fra utlandet. Betaler man kun det varen koster og frakt? Eller kommer det noe gebyr i tilegg når varen kommer til norge? Fortollingsgebyr? Noe mer?

Skrevet

Jeg har Elite modellen fra USA som jeg importerte i fjor. Stellevesken kvittet jeg meg med, men seat insert og puter på selene er jeg fornøyd med. I tillegg er det en flaskeholder på vogna:-) Kjøpte regntrekk, bumperbar og soltrekk i tillegg. Mener å huske at jeg sparte masse, men nå er jo kursen enda bedre og mulighetene å spare mer.

Skrevet

Du betaler det varen koster + frakt x 1,25. Bestiller du noe som koster over 200,- betaler du 25% moms av både vare og frakt. Fortollingsgebyr er på 150,- til 200,-. Det er ikke toll på barneutstyr....

Skrevet

Jeg brukte UPS og de tok 1200 og da ble vognen levert på døra.

Jeg hadde heller kjøpt den vanlige modellen og bestillt stelleveske og seat insert i tillegg. Kjøp for all del UV nettet, bumberbar og regntrekk i tillegg for det lønner seg. Den flaskeholderen ei her oppe sa var med er fast på 08 modellen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...