Gå til innhold

D er bare såååå vondt....

endelig77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker for omtanken..=).godt å lese her at jeg ikke er den eneste...det føles liksom som om man er den eneste i hele verden så har det sånn...har begynt så smått å prøve å samle oss sammen igjen og tenke fremover...livet går jo videre og vi må bare henge på...Finnes det flere her inne som har mista like mange ganger som oss og som det tilslutt har lykkes???Har jo trossalt 2 velskapte barn fra før så helt håpløst kan det vel ikke være??Har bare skifta mann underveis.....

Jeg har bare mistet en gang, men har en venninne som mistet 3 ganger før de til slutt fikk sin etterlengtede lille prinsesse!! Må bare spørre... Har du sjekket stoffskiftet? Vet jo selvfølgelig ikke om det gjelder for dere, men da venninnen min fikk orden på stoffskiftet sitt, klorte spiren seg fast i hele svangerskapet.. Det er i hvert fall verdt å sjekke ut, kanskje, Og selv om du har 2 friske barn fra før, så kan dette ha endret seg.. Ville bare nevne det..

Annonse

Utrolig trist å høre om det som har skjedd deg. Jeg har mistet tre ganger på ca 16 pp. En MA i uke 15 og det hadde vært dødt siden uke 7, en SA i uke 5 og en exu i uke 6. Det har enda ikke klaffet for oss men jeg tenker positivt. Det er den eneste måten! Nå har syklusen endelig blitt normal etter exu-en og nå er jeg egentlig mer redd for å bli gravid enn å ikke bli det. Jeg vet at den dagen jeg tester positivt så kommer jeg til å klikke og være så redd for at det skal gå galt igjen. Det er rart hvordan det blir. Jeg tror at det vil ordne seg og det er mitt motto. Jeg hadde ikke klart meg noe særlig om jeg ikke kunne holdt fast ved det.

Jeg ønsker dere lykke til alle sammen, og forhåpentligvis er vi snart på 1. trimester :-)

Godt å høre at vi ikke er alene,selv om jeg på ingen måte unner noen noe av dette i det hele....vi har tatt stanpungtet og prøve på nytt så raskt som mulig..legen anbefalte å vente til første mens var over så det blir nok sånn da......redselen vil vel sitte i tenker jeg,men ønsker jo en liten baby så inderlig og....:)Har fått høre fra ei venninne om akupngtur...både for å bli kjapt gravid og for at den lille skal sitte....erfaringer noen....????

Godt å vite at vi ikke er alene iallefall.......

Hei *Klappe på*

Jeg tror jeg er i ferd med å miste for 3 gang akkurat nå... I julen mistet jeg i SA 6 uker, hadde BO i juni, 8 uker og er nå 6 uker igjen og blør. Sukk.

Må innrømme at det ikke frister å prøve videre nå. Vi har en jente fra før, så vi vet jo vi får det til...Men nå føles det som om ikke hjertet mitt tåler å bli knust noe mer. Håper vi ser framover slik som dere om en ukes tid. Flinke dere er :)

3 gang abort da har dere jo krav på en utredning,kanskje det er en ide? Jeg har begynt på albyl-e,selolje og crinone nå,men begynte en liten stund etter positiv test,skulle ideelt sett ha gått på det fra før jeg ble gravid. Kanskje dette er noe å prøve for dere?

Jeg begynte å blø i går,selv om vi så et bankende hjerte torsdag, og etter de forrige gangene,- ser jeg blod så var dett dett...

Lykke til sååååå mye. Mitt lykketall er 4, håper det funker for dere. *Klapper litt til på kinnet*

Hei....uff...stakkars deg...jeg vet hva du går gjennom....det finnes på en måte ingen ord som kan trøste eller gjøre det bedre...det må på en måte bare gå seg til på sin egen skeive måte....kan jeg spør hva albyl-e og crinone er?????

Mange mange lykkeønskninger far meg til deg=)

Takk :)

Vi får se og håpe på det beste..

Albyl-e er blodfortynnende,- acitylsalisylsyre. Og Crinone er progesteron hormon-gelè som skal innføres vaginalt. Kombinasjonen av disse to brukes mye i USA og har begynt å bli brukt her også. Det gjør at der produseres mer næringsrikt slim og slikt inni babyhulen vår ,- slik at embryoet blir sterkere og har bedre skussmål for å bli værende...

For tiden tar jeg albyl-e, crinone, folat og har akkurat begynt med sel-olje.

Skulle begynt med det før jeg ble gravid, får heller gjøre det neste gang. Om vi prøver igjen...

Annonse

Takk :) det veksler mellom brunt og friskt, jeg aner ikke hva jeg skal tro. Men tidligere håping har jo ikke ført fram,så jeg bare gir opp først som sist. Men alltid godt å bli lrysset fingre for, kanskje det hjelper :)

*Klappe på deg også* Du er tøff som vil påan igjen allerede. Må ha vært uendelig vanskelig å miste så sent som du har gjort. Jeg har jo "bare" mistet før uke 8 ihvertfall... Etter 12te uke så går jo håpet oppover og man tror på dette svangerskapet... Føler med deg masse!

Jeg vet ikke hva jeg kan si for at du skal føle deg bedre,men gudene skal vite at jeg vet hvordan du har det....de sier jo at dersom du har sett ett bankende hjerte er sjangsene for at det skal gå bra betraktlig større....Dersom du har hatt sex de siste dagene kan dette også fremkalle blødningdette er da helt ufarlig fortalte legen meg i ett av mine svanerskap som gjikk bra......=)

Jeg er litt som du....å forvente det verste når tidligere håping ikke har ført frem....er litt usikker på om det er godt eller galt...er vel noe som er opp til hver enkelt....Mannen min er helt motsatt og håper alltid det beste og detter like langt ned hver gang...

Det stemmer det at håpet øker etterhvert som ukene blir flere,og for min del har denne gangen vært den som har slitt mest,men jeg har 2 herlige barn på 8 og 10 år som fortjener å ha mammaen sin oppegående så jeg antar at det er det som driver meg...=)

Håpet om at det skal gå bra er jo der hver gang,og jeg har jo lykkes før...det er bedre for meg å bare hoppe i det igjen tror jeg,men savnet etter de barna som aldri ble er jo der....=(

Jeg håper av hele mitt hjerte at vi lykkes begge to tilslutt=)

Hei!

Føler så med deg og vet altfor gått hva du går igjennom....

Jeg har mistet 4 ganger, SA uke 5, MA i uke 14 (men fostret døde allerede i uke 9), avbrøt et svangerskap i uke 22 pga meget store skader på vår nydelige lille jente, etter det SA i uke 8.....

Da fann vi ut at vi skulle ta det med ro, kroppen min trengte hvile. Jeg har utorlig lett for å bli gravid og har kun hatt 1 menstrasjon mellom hver gang!!!

Men plutselig var jeg gravid igjen og denne gangen gikk det greit :) :) Fikk en nydelig og frisk gutt, tross at vi hadde odsene mot oss. Vi har et gen som ikke passer helt godt ilag så % var ganske høge for at det skulle gå galt igjen men det gjorde det jo ikke... heldigvis...:)

Det var min historie i korte trekk, så om du tør en gang til det er det kun du som kan avgjøre......Lykke til....klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...