Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 dere som ikke har det, er det ofte dere gjerne sku hatt det? jeg har d nå,men d er ikke på vogna jeg nå vil ha.... er vel tungt og dra ei vogn etter seg....når d f.x er sol rett på
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg har hatt begge deler, kjekt å ha, men absolutt ikke et must, særlig ikke med de nye solskjerm.-systemene man kan få nå (shade-a-bebe etc), så hvis du liker en vogn som ikke har vendbart styre ville jeg heller kjøpt et solnett.
Lykke X 4 Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Jeg har vogner med vendbart styre og uten. Hadde lenge bare vogn uten vendbart styre og det gikk helt fint. Men da synes jeg det nesten er et must med titteluke i kalesjen. Det er hva men blir vant til. Har nylig kjøpt en vogn med vendbart styre, og det er så flott å ha. Godt å kunne trille med ungen vendt mot deg, og vende styret etter sola. Men det går kjempefint uten også. Hadde babyen vendt fra meg fra han var 5 måneder, og det gikk fint.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Når vi brukte City Bagen så gikk trekket ett stykke opp pluss en egen liten solskjerm. Sjelden sola kom i ansiktet på junior. Dessuten er det lett å snu bagen (3-4kg +baby), men det ble ikke gjort ofte. Kalesjen på sportsvogna (E. City Cross) kan trekkes helt ned, noe som er fint når ungen sover. litt verre når han sitter. Men holder som regel med ei lue med brem. Har også snudd sittedelen et par ganger, men det er tungvint underveis på tur. Hadde helt sikkert vært lettere med vendbart da men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå