Gå til innhold

Er blødning etter stripping vanlig eller er det noe på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i dag pga. lett svangerskapsforgiftning og da strippet legen meg (tøyde og dro). Nå tre timer senere oppdaget jeg blod på papiret når jeg var på do. Lurer på om blødningen er en følge av strippingen eller om det kanskje kan være noe på gang. Er jo litt spent da! Har hatt kynnere og menssmerter siden. Håper virkelig at det kan være noe på gang så jeg slipper å bli satt igang på mandag. Legen ville helst ikke sette igang pga. seteleie.

Andre som har vært strippet og begynt å blø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være begge deler.. Jeg begynte å blø litt etter strippingen. .Men så holdt det opp noen timer, og så kom riene..

Masse lykke til:)

Skrevet

Du trenger uansett ikke å bli bekymret, for det kan være begge deler. Det er helt normalt å blø etter stripping, men det kan selvsagt også være et tegn... Håper for din skyld at det er det siste, for jeg antar at du er klar for å få ut den lille.....?

Skrevet

Takk for svar! Håper jo virkelig det skal skje noe her :) Har fått beskjed om å gå, så nå blir det sykkeltur med meg heseblesende etter for de to guttene mine!

Skrevet

Jeg blødde en del etter stripping, med mye slim til også. Muligens slimproppen som kom over en lang.

Men dette er nå to dager siden og ingen regelmessige rier ennå dessverre:-(

Skrevet

ånei! Håper sånn at det skulle være et tegn jeg! Hadde endel kynnere før i dag, men nå har de visst gitt seg litt igjen. Hadde vært så greit om jeg kunne starta denne fødselen uten å bli satt igang.

Skrevet

hei hønsemor..så du er blitt strippet i dag du og?:)

d har jeg og..jeg skal og ha setefødsel..i morgen!!!hvis ikke d skjer av seg selv i natt eller i kveld..jeg begynnte og å blø litt,å mye brunt slim etterpå..slimproppen gikk på mandag så jeg tror kanskje d kan være rester av den..

å nå har kynnerene begynnt..har holdt på i godt å vell en time halvannen nå..men d tar seg ikke opp..håper jeg slipper å bli satt i gang i morgen tidlig..

lykke til til deg:)håper d skjer noe sjå deg snart..

du må komme med setefødsel historien din du og når du er ferdig:)

vet du hvor stor h*n er?

min er ca 3.6-3.7kg

Skrevet

Ja setefødsel blir det på meg også før mandag håper jeg! Jeg var på vekstkontroll for to uker siden og da var jenta 3600 g så sikkert større nå. De målte ikke størrelsen i dag. Vet ikke hvorfor. Kjenner litt menssmerter nå og da, men ingenting er regelmessig. Håper blødningen er et tegn på start. Fikk nemlig det forrige gang og da kom riene litt etterhvert. Jeg krysser fingrene jeg! Og så tenker jeg at det blir litt sengehygge i kveld for sikkerhetsskyld :)

Lykke til til deg! Er det mer på gang nå eller? Skal krysse fingrene for deg også! Du skal se det tar seg opp utpå kvelden! For oss begge kanskje? Håper det!!!

Skrevet

så utrolig spennende..skal du ha epidural?

gruer du deg?jeg har aldri hatt epidural før..å bekymrer meg litt for denne..håper d er fort gjordt å sette den..

hvordan ser du på dette med setefødsel?

jeg er roligere nå enn jeg var for noen uker siden..men d henger jo i ennda da..at han faktisk kommer feil vei..men d er jo like stor baby som må ut enten han kommer med rompa først eller hodet..

nei egentlig ikke noe nytt her,de kommer å går ..har kommet å gått siden i 5 tiden ca..

siden jeg har født raskt før så vil de ikke at jeg skal vente hjemme lenge når jeg kjenner d er på gang..men de tar seg jo ikke opp så da venter jeg ,å ser d an:)

ja litt sengekos blir d nok her og..huff blir nok ikke den beste opplevelsen men hehe

lykke til:)

Skrevet

Hei igjen!

Da jeg var og sjekket hvor stor babyen var sa de at det var vanlig med epidural og at jeg kom til å få det viss de fikk tid å sette det. Jeg har også hatt kjappe fødsler før så det spørs. Jeg hadde epidural med førstemann og syntes egentlig det var helt greit. Den tok litt av pressriene så jeg fikk ikke kjenne skikkelig på urkreftene som de sier. hehe. Han ble tatt med tang. Når de satte epiduralen kjente jeg ingenting. Den bør jo settes mellom to rier, men hos meg kom de så tett at de måtte bruke en rie også. Det gikk helt greit syntes jeg. Med nr to hadde jeg ikke epidural og syntes det var helt greit også. Merket jo da at riene var vondere enn med førstemann.

Dette med setefødsel har jeg igrunn vent meg litt til. Tenkte litt på det i begynnelsen (eller gikk rettere sagt og håpet at hun ville snu seg, men det ville hun jo ikke). Så har jeg valgt å høre på alle de historiene der det har gått så fint med setefødsel. Er nok en person som raskt forsoner seg med tingenes tilstand. I dag spurte legen så kjekt om setefødsel var noe jeg så fram til og da spurte jeg han tilbake om jeg hadde noe valg. Da skjønte han at han kanskje hadde stillt litt teit spørsmål... Ellers var han veldig grei med litt humor og sånnt som jeg likte :)

Nå har det vært stille på kynnerfronten her en stund, men her kom det visst en igjen. Da kommer håpet også :)

Til det med sengekos så synes jeg det er helt ok, men jammen meg ikke det enkleste her i verden! Magen er ekstra stor siden jenta sitter og ikke har tenkt å sette seg skikkelig ned i bekkenet en gang. Jeg sprenger skjemaet med sf mål.

Har foresten hatt mye nytte av spørsmål som du har stillt her inne og fått vite mye gjennom deg. Takk for det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...