Ildfluå Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Han står ikke på beina når jeg holder ham. Folk i fam vil at han skal hoppe, men de ser rare ut når beina hans bare svikter. De sier ikke noe. Når er det de skal klare å stå litt i fanget da?
FrøkenSnellen Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Sånn var snuppa mi også, ble litt bekymret så jeg tok det opp på 6 mnd kontrollen. Dagen etter sto hun på fanget mitt:) kommer når de er klare for det. Hun er 6,5 mnd nå og elsker å stå på fanget mitt å "danse".
UpsyDaisy Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Min er 6 mnd og har stått i noen uker nå, men han hopper ikke.. Vet ikke hva som er normalt.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 slik er emilie også, men hun er 6 mnd om 1,5uke.. helt slapp i benene.. hehe... men begynner å komme seg litt nå.. prøver å få henne til å stå litt i løpet av dagen, men vil hun ikje så vil hun ikje... det komme seg nok.. alle små er forskjellige
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Jonas står heller ikke med stive bein. Men vi går til fysio med en innovervendt fot, og spurte henne om det. Hun sa bare at det ikke er noe å bekymre seg for, noen gjør det andre ikke. Hvis vi holder han opp så han skal stå gjør han det bare i få sekund før han faller sammen....
Labambie Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Mi har nettopp begynt med det, er 7,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå