Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig. Da kunne vi fått opp temperaturen på kranglinga skikkelig her.

Skrevet

Nettopp pga uttalelser som dette, er det veldig få som tør spørre, og langt færre svare, på spørsmål om alternativ medisin på noen av de andre forumene.

Det hadde vært fint med et forum hvor man kan utveksle erfaringer med alt. med. i forskjellige sykdomssituasjoner, for de som er interessert. Samtidig kan det være opplysende i tilfeller hvor skolemedisinen kommer til kort.

Skrevet

Foreslår at du spør på nytt om et par uker. Akkurat denne uken vil neppe et slikt forum fungere konstruktivt.

Skrevet

Hva er det for et svar? Dette er tredje gangen jeg spør om dette, over en periode på flere år, men første gang jeg i det hele ttt får et svar. Hvis du leser trådene om homøopati på anonymforumet de siste dagene, tror jeg faktisk du vil oppleve at du undervurderer dine egne brukere.

Men som du vil, jeg spør igjen om noen uker!

Skrevet

Jeg støtter forslaget! Det hadde vært veldig spennende- og gjerne også med dekking av spirituelle spørsmål/selvutvikling/coaching- tror vi er mange her inne som er interessert i dette.

• 2 uker senere...
Skrevet

Støtter forslaget! Virkelig et minus at det ikke finnes et slikt forum her inne. Helt personlig mer interessant enn mye annet dill her inne.

Skrevet

Signerer på denne, jeg! =0)

Skrevet

dette støtter jeg. det er noe jeg har savnet med BIM.

=)

Skrevet

-og der var det gått 2 uker;) Da spør vi igjen, da moderator...

Skrevet

Virker som det er flere som er interessert her. Ja, vi spør igjen!

Skrevet

Jeg mener at man av og til bør være kritisk til både skolemedisin og alternativ medisin. Men jeg vil støtte et alternativt medisinsk forum!

Skrevet

Så, kommer vi til få en respons da tro?

Men som sagt, jeg håper det ikke blir et rent alternativtmedisinsk forum, men også et forum for åndelig utvikling, spiritualitet osv

Skrevet

jeg støtter og gjerne dette forslaget, om alternativ medisin for min del ;)

ønsker å vite mer!

Skrevet

Skal vi få noe respons på dette snart? Det ser vel ut til at det nå er hvertfall 5 dager siden moderator var innom disse sidene...

Skrevet

Takk for det! Håper vi ikke må vente lenge på at forumet kommer med på listen over forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...