Gå til innhold

Hvordan er det på Kypros i slutten av april/ begynnelsen av mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det varmt der da? Har dere noen steder å anbefale på Kypros?

Fortsetter under...

Skrevet

Jepp varmt og godt på Kypros i de mnd. Anbafeler deg Fig Tree Bay om du drar med barn.

Skrevet

Kaldt i havet, veldig kaldt i bassenget(sesielt for ungene). Ang været kan du være heldig og uheldig. Helt i starten av sessongen, så kan bli endel grått og kaldt.

Skrevet

var der en gan fra 19 april til 2 mai.. lå på 25g i skyggen.. egentlig helt perfekt! Vi var i agia napa på hotel sun fun! Helt nydelig! Egen lita strand nedenfor hotellet, å kort vei å gå til badeland.. å 4 km unna sentrum der alt av ungdom holdt til på kveldene :-)

Skrevet

Vi var der på den tiden for litt over et år siden. Hadde stort sett bra vær og de siste dagene ble det faktisk over 30 grader og for varmt. Anbefaler å reise på det tidspunktet. Som noen over nevte er det forholdsvis kaldt i vannet og bassenget. Kanskje noen har oppvarmede basseng? Verdt å sjekke hvertfall. Med barn anbefaler jeg sterkt Sunwing Resort Sandy Bay med Ving. Eneste minus her er at det er lite shooing i nærheten og at de ikke har air condition på denne tiden. Lufter du så er myggen der med en gang! Men vi fikk byttet rom på slutten, så vi var nok bare litt uheldige med plasseringen da vi hadde sol på alle kanter.

Skrevet

OK, får sjekke litt om de har oppvarmet basseng da:)

Annonse

Skrevet

Deilig den perioden... Vil også anbefale Fig Tree Bay.... kjempe herlig plass =))

Skrevet

Ser ut som nabohotellet der vi bodde når vi var der... men det er lenge siden da...

Skal jeg tilbake til Kupros skal jeg ihvertfall til Fig Tree Bay!!! Så god tur og lykke til med planlegging =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...