Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 har ikje tenkt på ull til emilie... har alle det eller?? tenkte jeg skulle vente til lengre ut på høsten/vinteren å se om jeg trenger...
Mitt vakre trekløver Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg kjøpte inn alt for mye av det, mye jeg ikke brukte. Så se det heller an. Hvis du bor på østlandet trenger du det jo strengt tatt ikke, hvis du har en varm baby, god pose og godt yttertøy. Jeg ville ventet hvis jeg var deg!
ruffen Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Vi bruker ikke ull nå, nei, men kommer til å gjøre det når det blir kaldere. Og ihvertfall når hun skal begynne i Da på nyåret. Da blir det ull underst og ulldress til å ha over når hun skal ut (og dress oppå der selvsagt..)
ruffen Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Oj..det forsvant noe. Mente når hun skal begynne i barnehage på nyåret.
Belladonna med to gutter Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Vi bor i en veldig kald leilighet så her har vi ull på innimellom. Vinteren er det mest ull ja. Det puster jo..!
Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Har begynt å handle inn litt ull, body og longs.. Syns det er litt styr med gensere som sklir opp når han er så liten (4,5 mnd), så syns det er praktisk med snekkerbukse med ullbody inni inntil det blir enda kaldere..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 har fått noe ull som jeg skal bruke når det blir kaldt igjen. også fikk jeg noe til rett etter at han ble født, men det ble ikke så veldig mye brukt.bruker det isåfall ikke inne, bare ute når det er kaldt.
Labambie Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Nei, her blir det ikke noe ull.. Jenta mi er altfor varmblodig så hun blir dyvåt. Ull er ikke for alle, og slett ikke så bra som alle skal ha det til.
¤ LilleMi ¤ Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Jenta mi på 8 mnd brukte nesten bare ull de første mnd. Holder nå på å handle ull til høst og vinter:) Synst ull er kjempebra da det regulerer temperaturen:)
trebarnsmamma84 Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Eg bruker ikkje ull enda nei...kjem til å sjå det an....for sønnen min i midten har atopisk eksem, og tåler ikkje ull...så kjem til å sjå an om emil har det og,før eg begynner med det....
Zitro Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Nei, når gutten min var liten så kjøpte jeg ikke et ullplagg før han starta i barnehagen og dem ba om å få det... Babyen min på 6 mnd nå har heller ikke noe ull. Hun trenger det ikke pga bomull holder henne varm nok. Hun har også eksem og skal ikke ha ull rett på kroppen.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Kjøpte inn en hel haug i fjor, på salg. Men har ikke tenkt å begynne å bruke det enda - det er jo 15-16 grader på dagtid, og da holder det lenge med vanlig bomull.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 vi bor på sørlandet, så ikje kaldt her heller om vinteren... så tenkte at det må vera godt nok å ha på bomullsklær og vinterdress.. + ein goe vinterpose... har nå lammeskinnspose, men skal kjøpe en til iløpet av høsten/vinteren... godt å se at det ikje er så mange som bruker ull... føler ALLE bruker ull..!!!
2hærligegutter Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 Når de er så små som disse er så er de jo ikke ute å leker, ligger for det meste i vogna med vinterposer. Her begynte vi ikke med ullundertøy på eldstemann før han begynte i bhg. Blir vel ikke det nå heller, bomull innerst og kanskje ullbukse og genser nedi voksiposen på det kaldeste. bor på østlandet. har tendenser til eksem så er litt forsiktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå