Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hva synes dere om Gustav Emìl? Emìl er oppkalling
prebs Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jo, et koselig navn: ) Bare lurer på uttalen, jeg synes Gustav Emil (kort i) er mye finere enn Gustav Emiiil, samtidig er det vel lettest å si Emiiil når det er navn nummer to.
Gjest Siklerotte Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Liker ikke langt i på Emil...
Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Vi ville sagt Gustav Emiil, men enig i at Emil med kort i er finere. Men er ikke Emil veldig poppis-navn, da?
Gjest Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Emil er kjempe fint selv om det er litt poppis, absolutt ikke det verste poppisnavnet. Liker ikke Gustav, syns det er fælt, altfor mange pappaer til mine venner som heter det, blir feil på en liten søt gutt.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Det er helt ok. Begge navnene er fine hver for seg, men jeg er heller ikke så glad i Emil med lang i.
Vannmann35 Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Gustav er et flott navn, men med Emil som påheng synes jeg det ble helt ødelagt... To navn i helt ulik stil og som jeg ikke synes passer sammen, ble nesten harry...
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Helt greit navn det, jeg liker Gustav veldig godt. Ville skrevet Emil vanlig, selv om jeg skulle uttale det med lang i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå