Gå til innhold

Sommerfuglen & dere andre m/Teutonia Spirit S3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du har svart på andre innlegg her ang. denne vognen. Vi har kjopt samme modell i sort iår til var sonn. Han er nå 5 1/2 mnd. men stoooor, og vi prover og finne ut av hvordan denne vognen fungerer. Akkurat hva tar du av på softbagen? Bare den overste glidelås delen rundt hodet? Eller platen i bunnen? Begge deler? Hele greia? Dette fotpose er også forvirrende, for vi har fra for en annen liten 'fot pose' sak separat fra softbagen som fulgte med da vi kjopte den. Hvordan skal den brukes? Er såå forvirret. Nå har vi tatt ut hele sulamitten, men det er ikke riktig, det vet jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan,

For å være helt ærlig så er jeg litt usikker....når jeg fikk forklart hvordan dette skulle gjøres var jeg helt oppslukt og fornøyd med kjøpet, så tenkte at jeg tar det når den tid kommer og fulgte ikke spesielt godt med ;o) En venninne av meg har akkurat funnet ut av det, og sønnen hennes er 1 år...og hun sa bare at det er genialt og skjønte plutselig at softbag hadde flere finesser!!

Tror du først må ta av den øverste delen ved hodet, den med glidelås.

Deretter må du ta ut den harde platen. Da er det bare en slags fotpose igjen. Ved hodedelen er det noen små klyper som igjen skal festes på bakdelden av ryggen i vognen...pluss at du da også får satt i selene. Så kan du velge om du vil ha på "lokket" på bagen eller ikke, men tror det er slik den fungerer...pluss at du kan ta av bærestroppene...

Lykke til :o)

Skrevet

Tusen takk! Samme her, jeg fulgte heller ikke med på demonstrasjonen. Tenkte at dette her ordner jeg senere, ikke noe problem...Tror nesten jeg må printe dette ut slik at jeg kan stå ved siden av vognen og prove. Da skal vi se...

Takk igjen,

Skrevet

Håper det er slik...for da kan jeg det ;o)

Hvis ikke, og du finner en ny måte, tar jeg gjerne imot tips!

Skrevet

Lenge siden jeg prøvde å gjøre softbagen om til fotpose, og jeg brukte tre dager på å klare det:-)

Sleit veldig med å forstå hvordan jeg skulle fjerne bærehåndtaka, men til slutt fant jeg en plastikklås inni det som dekker håndtaka!

Men når jeg endelig skjønte hvordan jeg fikk fjerna håndtaka, var det bare å ta av hodedelen med glidelåsen og ta ut bunnplata, så var det en fotpose, har ikke prøvd det ut enda, men skal buke den i vinter tenkte jeg!

Er genialt at man kan bruke bagen om igjen til andre formål syns jeg:-) og når man til slutt skjønner det er det jo veldig enkelt, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...