Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Gleder oss veldig til å komme oss over til varmere strøk :-) Noen som har vært på dette hotellet? Ser veldig bra ut! Er også spente på hvordan det vil bli å reise med vesla. Hun blir jo 4 mnd den 15 og vi reser 10 dager etter det :-)
Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Vi har vært der to år på rad, ikke med baby men med to større barn. Men det er veldig fint der. Kjempe nydelig strand, og stedet er lite og rolig, perfekt for barefamilier. Hotellet er veldig bra. Ikke noe å utsette, men som sagt var jo ikke der med baby, så vet ikke hvordan det er. Går sikkert kjempe bra å reise med vesla på 4 mnd. Vi var på Tenerife når med vår da 5 mnd gamle gutt, og flyreisen begge veier og opphold der nede var helt smertefritt. Han ble desverre forkjølet mest sannsynlig av aircon på rommet da, så vær litt obs på det. Det eneste negative med Makrigialos er at det er såpass langt fra flyplassen, var vel 5,5 timer med buss eller noe sånt.. Men det går sikkert lettere med baby enn med to viltre barn på 2,5 og 4,5 år (første året) God tur!
Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 NEI, ikke 5,5 timer...hehe.. 2,5 timer fra flyplassen.... sorry!!!
tonemor81 Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Hallo! Vi har akkurat kommet hjem etter to ukers ferie på Sunwing Sandy Bay på Kypros! Sunwing er jo fantastisk for småbarnsfamilier da. Om ungen begynner å hylskrike på restauranten, så er det ingen som reagerer engang (tro meg, jeg prøvde). Flyturen med min gutt på snart 4 måneder gikk over all forventning. Han skrek ikke i det hele tatt. Jeg ammet og han brukte smokk mye, men da vi landet på Kypros sov han uten smokk eller noe, og han reagerte ikke da heller. Han ble ikke syk av aircondition. Varmen ble han veldig fort vant til (vi hadde 40 grader i skyggen enkelte dager), men han hadde som oftest lurene sine på dagen inne i aircon. Han sov bedre da enn i vogna ute. Gled deg! God tur!!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 phuuuu... kjente jeg ble litt svett når jeg leste 5,5 time, bra det bare er 2,5 :-)
Rorrimamma Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Gøy ¨se deg igjen Bjørnen Collargol! God tur! Hilsen Termin i juli / Lofotjenta
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Vi var på dette hotellet for mange år siden. Tror faktisk det er blitt 15 år siden, men det jeg husker fra den tiden var at det var veldig fint og familievennlig der, samt en flott strand :-) Vi bodde i en bungalow/liten leilighet med liten hageflekk. Makrigialos koselig liten fiskerlandsby med et serviceinnstilt folk. Spesielt husker jeg en lær/veskebutikk i svingen nær hotellet med en eier som het Josef som var utrolig hyggelig. Serverte oss ouzo gjorde han også, til tross for at jeg bare var 15 da, hehe. Utrolig hva man husker etter alle disse årene.. Ønsker dere en god tur :-) Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå