Gå til innhold

Fikk trist beskjed på ul i går:(

:)Mamma&Leander07&Leona09:)

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min lille aprilspire, 6-7 uker på vei:-( Var på ul mandag pga små blødninger i helgen. Så da et frisk og bankende lite hjerte:-) Jeg ble såååå glad!! På tirsdag kom de store blødningene med store klumper:-( Så ny ul i går....:-( Blør veldig mye fortsatt! Jeg skulle ikke på utskraping ettersom legen mente at alt ville komme av seg selv! Håper det er sant.... Noen med erfaring?

Vi vil prøve med en gang blødningene har stanset med å bli gravid igjen... Ser det er mange her inne som gjør det:-) Noen som vil dele sin erfaring om når eggløsningen kommer etter en SA??

Ønsker alle lykke til med prøvingen, så kanskje vi snakkes på 1. trimester SNART :-)

Fortsetter under...

Så synd. Håper det går bra med deg.

Fikk selv påvist dødt foster for en uke siden og hadde utskraping på mandag. Skulle egentlig vært 11 uker på vei, men fosteret hadde sluttet å vokse en måned før.

Vet ikke angående eggløsning, men jeg har fått høre fra flere her inne at de har blitt gravide ganske raskt etter MA/SA så håper det gjelder for deg og. Det som kan være er at du har eggløsning mens du fortsatt blør etter aborten og at du derfor må vente en syklus før du kan treffe den.

Har hørt mange som har kommet inn i vanlig syklus fort etter aborten, så vi kan krysse fingrene for at vi er en av de :-)

Jeg blødde forresten bare litt, men ble sendt på sjekk siden jeg ikke blødde i det hele tatt i mitt forrige svangerskap. Siden fosteret var dødt ba de meg vente noen dager for å se om det kom ut av seg selv. Da det ikke gjorde det på tre dager samt at det ikke blødde mer enn at det var litt blod i utfloden fikk jeg utskraping.

Syns faktisk utskrapingen var det som var minst vondt oppi alt. Da ble jeg liksom ferdig med det. helt forferdelig å gå de dagene og vente

Tror det tar tid å komme over noe sånt og det er en ganske ensom sorg for jeg tror ikke de som ikke har opplevd noe sånt helt forstår hvordan det føles. håper du har noen hos deg du kan prate med!

Trøsteklem

Jeg begynte å blø nå i sted, først litt friskt rødt, så mørkere med noen klumper.. Regner med jeg har mistet, 5-6 uker på vei..

Lurer litt på utskrapning, får man bedøvelse da, eller ?

Hva ellers, er det veldig vondt, mye sammentrekninger som rier??

På utskrapning får du en lett narkose...dvs at du sover hele tiden...

Jeg har selv mistet når jeg var omtrent like langt på vei som du er....det utartet seg egentlig som en mens...bare blødde noen dager ekstra og hadde litt vondere....

Er ikke sikkert du trenger utskapning heller når du ikke er lenger på vei....lykke til uansett=)

Jeg er veldig regelmessig, og fikk eggløsning på dag 14 etter SA( uke 12)...fikk beskjed om å vente med å prøve til etter å ha fått tilbake mens, for at kroppen skulle komme i gjenge..fikk mensen på dag 28, og venter på eggløsning nå...

tror det er riktig at man blir lett gravid etter SA..jeg hadde skikkelig kraftig EL-slim med litt blod, og det er visst tegn på ekstra fruktbarhet;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...