♥ DAME Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hvordan går det med deg? Jeg har holdt meg borte litt herfra, har jo ferie også ) Jeg har en rar følelse. Ene øyeblikket tenker jeg at jeg er gravid og i det neste at jeg ikke er det... Holder ikke ut ventetiden lenger. Jeg lurer på om jeg skal teste lørdag morgen. Bedre å få negativ først og så kanskje positiv, synes jeg da Vi har allerede bestemt oss for at hvis jeg ikke er gravid nå så adopterer vi )) Da er vi sikret ett barn iallefall. Jeg er jo såpass gammel nå )) så vi har ingen tid å miste. Ellers er jeg bare litt øm i puppene, men det er om morgenen. Og svake mensmurringer av og til, føler at tante rød er like om hjørnet (( Klem så lenge Pysekatten )) Vi reiser ut på hytta igjen nå ))
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Dette er vittig. Hadde tenkt å etterlyse deg i dag og høre hvordan du har det i ferien:-)))))) Så deilig med hytteferie. Er godt å komme bort litt. Kan kjenne jeg også kan trenge pause herfra av og til, men klarer ikke å holde meg borte. Må jo se hvordan det går med alle sammen av og til. He he. Her går det bare bra. Håper jeg da. Jeg er i god form. Hatt en del stikking i magen og mensmurringer. Har det akkurat som deg. Plutselig føler jeg meg gravid og tenker på tvillingene mine og i neste øyeblikk så er jeg det ikke. Har begynt å vente og se etter mensen. Jeg tester neste fredag hvis ikke jeg har begynt å blø da. Må kanskje teste likevel. Jeg skjønner godt at dere går videre i prosessen nå dersom det ikke går veien for dere. Men det er fremdeles håp. Jeg håper og tenker og krysser alt for dere. Håper nesten mer for dere enn for meg selv. He he. Jeg har jo fremdeles god tid på meg. Du må kose deg masse på hytta resten av ferien. Jeg tenker på deg og sender masse babystøv:-)))))))))))) Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå